Végre valahára rászántam magam es nekiesek az idei Mo látogatásunkról szóló bejegyzésnek!

Ebből kiderült gondolom, hogy idén ismét hazalátogattunk nehany hetre kishazankba!

Kezdem a legelejen. Miert pont marciusban? Miutan a csaladi kupaktanacs eldontotte, hogy iden anyagi megfontolasbol lehet, hogy kihagyjuk az Europai Vakacio-t, helyete inkabb "kirandulunk" egyet a Nyugati parton, en azzal a svunggal ra is tapadtam a kayak ra.

Pusztan kivancsisagbol beutogettem kulonbozo datumokat es megdobbenve tapasztaltam, hogy marcius es november honapra roppant jutanyos aron lehet jegyhez jutni. Ezt a felfedezest megosztottam Urammal is, aki nagyon orult felfedezesemnek, csupan nem ertette a celjat..

No, par nap mulva gyerek eldontotte a kerdest az "Anya, mi azert nem megyunk most a Magyarorszagra, mert az nagyon nagyon nagyon NAGYON sok penz, es nekunk olyan nincs??" kerdessel... Mindehhez persze tagra nyilt kis szemecskek...

Jo, ezen a ponton eldolt idenre is a "sorsunk". Hazamegyunk, Dontottuk el!

Igy hat csaladi kupaktanacs eldontotte, hogy megis megyunk, de marciusban, mert akkor klasszisokkal olcsobbak a jegyek tenyleg.

Nagyjabol kineztem egy datumot, es most jott a nehez resz... Arpi munkahelye.. Errol iden nem szamolok be tul reszletesen, hiszen tavaly megtettem, csak nehany szo erejeig.

Fenomenalis otletem tamadt: Arpi tavolrol dolgozhatna, s ily modon nem kene 5 het szabit kivennie, ami nincs is, meg amit se adnanak SOHA ki egyben, meg ha lenne is..

Arpi mikor felvetette fonokenel, az szeles mosollyal megkoszonte, es kerte, kuldjon egy emailt is azert rola. Fonok irodajabol kifele menet Arpi biztos volt benne, hogy fatalisan felreertette ot a fonoke, ugyhogy gyorsan megirta az emailt, amire mar nem jott oly "mosolygos" valasz. Lenyeg a lenyeg, hogy fonok azt ertette, hogy Arpi kivesz 2 het szabit, ami alatt vegig tavolrol dolgozna.

Upsz :)

Node vegul sokerult egy egesz emberi "deal"t kialkudni. 2 het szabi szabi, 1 het remote melo. Ez osszesen 3 teljes het 3 majdnem teljes hetvegevel!

Gyerek meg en 5 hetemhez kepest meg mindig bakfity, de sokkal tobb mint a semmi!

Fonok ezekutan kerte Arpit, keszitsen egy reszletes tervet arra az egetrengeto 1 hetre, hogy megis mit tervez csinalni. Ezt is megcsinalta, s ezekutan approved!

Ezutan gyorsan le is csaptunk a jegyekre!
Ennyit az elomunkalatokrol.

Otthon:
Hat iden valahogy nem sikerult olyan felhotlenre a nyaralas. Valahogy tobb stressz volt, ilyen olyan oknal fogva, meg hat az egeszsegugyi vonalon is voltak gondok...Nem is oly csekelyek. Arpi erkezesunk utan kezdte kozepesen rossz natha szeruvel. Torokfajas, enyhe laz, kohoges. Par napra ra en is bekapcsolodtam, csak gondoltam megspekelem egy kis övsömörrel. Igen jol latjatok! Hat nem csodas?!

Erdekes ez a betegseg amugy, amivel nem mellesleg az ugyeleten kotottem ki, mert annyira fajt az egesz orcam. Ja mert hol mashol jott volna ki rajtam, ha nem az arcomon. Szemem egy hetig ugy bedagadva, hogy ki sem birtam nyitni, de ez volt a kisebb bajom. Rosszabbul erintett, hogy konkretan megveszt, ugy fajt maga az arcom, es szemem belulrol.

Betegeskedesrol tobbet nem, de ugyeletroli mindenkepp szeretnek irni!

Vasarnap delelott volt (epp ferjem batyjaeknal vendegeskedtunk), amikor Arpi ugy dontott, bemegyunk az ugyeletre, mert itt vmi nem stimmel. Neten annyit talalt, hogy SOTE borgyogyaszati ugyeletere elvben lehet menni. A kocsiban ulve azert felhivtam oket, hogy egyaltalan fogadnak e. Nagyon kedves holgy volt a doktorno, mondta, menjunk be, megnez mindenkepp.

Odaertunk, nemsokra ra szolitottak is. Beleptem a kis utott kopott rendelobe, ahol a kedves hangu doktorno megkert keszitsem ki a Taj kartyamat, amig kiszalad egy percre.

Huha, emiatt mar ket napja izzadtam, hogy mi lesz, ha dokinoz kell menni, es kerik a Taj szamot??!! Mert aki nem olvast esetleg, mi mar kijelentkeztunk az orszagbol, tehat se taj kartya, se szemelyi.

Vettem nagy levegot, es nekikezdtem magyarazni, hogy hat az ugy van, hogy mi kijelentkeztunk...stb.

Kis doktorno megnyugtatott, semmi gond, jo lesz az EU s biztositasom is...
:)
Miutan tisztaztuk a foldrajzi tartozkodasokat, mondta, hogy mo djam be a nevem, hatha benn vagyok a rendszerbe. Benne voltam... a doktorno nemhogy teljesen ellatott -- lletve beutalt azonnali szemeszeti vizsgalatra is , mert az ovsomor vaksagot okozhat, amennyiben arcon, szem korul jon ki --, de a vegen kozolte, hogy semmit nem kell fizetnem...

Meg egyszer kiemelnem itt, hogy ER on voltunk!!!
Richmondban csak azert, hogy atkelsz az ER ajtajan fizetsz egy finom $700 belepot...de ekkor meg nem latott el senki, nem is latott senki...

SOTE utan azonnal rohantunk a Bajcsy szemeszeti ugyeletere, ott mar "barna" voltam a rendszerben, igy merhetetlen bocsanatkeresek kozepette kozolte az ablaknal ulo neni, hogy sajnos kell fizetnem...
3 db ezer forint volt.....

"Most mi van Manci? Maris haza akarsz koltozni??" :) Kerdezte Arpi korhazas tura utan :)

Akarhogyan is nezzuk, ha ennek ki kellett jonnie rajtam, a leheto legjobb helyen tortent... Kinn vagyon lett volna :(

Es bevallom barmilyen orulten hangzik, vegul jo elmenykent maradt meg bennem ez az egesz ovsomor mizeria!

Betegeskedesen kivul masra is maradt azert persze idonk, ha nem is annyi, mint amennyir szerettunk volna.

Voltak nalunk pl Juliek!!! Csodas volt, a kis nagy baratok (Aron es Marcuska) pontosan ott folytattak, ahol majd egy eve abbahagytak! Aronon lattuk, hogy felvillanyozodott a hir hallatan, hogy jonnek Marcusek hozzank.
Jo volt egyutt lenni, igaz csak ket nap volt, igaz, epp bedagadt pofaval kozlekedtem, de megis!

2 napig persze masszivan gyozkodtuk oket, hogy par evre jojjenek ma vissza :)

Jo lenne, hianyoznak..meg mindig..

Volt egy erdekes vakrandink is egy parral. Hogy kik ok? Szinten zoldkartya nyertesek, nagyon szimpi csalad!
Ha minden jol megy, junius 7 en , Aron szulinapi bulijan mar Timi gyartja a kulonbozo crazy arcokat a kolkoknek (arcfestes formajaban) :) !

Aztan szokasos baratno/haver jaras is megvolt.

Gyerek meg bekoltozott Nagyihoz kb 5 hetre. Kicsit tartottunk is tole, hogy mi lesz itt a visszatereskor. Anyukam olyan  teljeskoruen tud kenyeztetni, ahogy senki a vilagon, allitom. :)
De cseppet sem bantuk, Aron ragyogott, es hasonloan Anyukam es Papoka!

Jo volt igy latni oket egyutt! Hat hazudnek, ha azt mondanam, hogy nem szakad meg a szivem ilyenkor, de azert tobbe kevesbbe sikerul helyre"pofoznom" magam. Muszaj mindig emlekeztertni magam, hogy miert is jottunk ki, mi is a celunk?! S, ha ez megvan, utana konnyebb.

Aron egyebkent 3. napon eoallt hatalmas otletevel "Anya, arra gondoltam, hogy Te Apaval visszamesz Amerikaba, en mev itt maradok Nagyival orokre, ok? "

Es mikor megkerdeztem, hogy megis mihez kezdenek en nelkule, es mi lesz, ha nagyon sirok, mert annyira hianyzik nekem?!, eloallt a masik gondosan kidolgozott tervvel "Anya, hat ne aggodj. Felszallsz az airplane re, es idejossz Magyarorszagra, meglatogatni"

Nos, gondolom nincs szukseg ecsetelnem, hogy erezte magat gyerek otthon.

Ezek utan gondolhatjatok, hogy be voltam tojva a visszauttol, meg a vissza"szoktatastol". Amde, hiszitek vagy sem, gyerek hosiesen vegigcsinalta a visszautat, kezdve a hajnali 3:45kori kelessel.. Igen, iden kicsit korai jaratra sikerult jegyet venni. De tenyleg, le a kalappal Aron elott, aki szo nelkul felkelt, oltozott! Utoljara kert meg egy kis labmasszirozast Papokatol, Nagyit mehlgolelte, megcsokolta es azt mondta neki "Kis Nagyikam! Ne szomorkodj, skype on sokat foglak hivni!"

Meg most is konnyezek, ahogy irok rola..

Na, de tuleltuk, es most ujra itt vagyunk, es jo erzes ez is. Mashogy jo, de jo! Sutott a nap, amikor leszallt a gepunk DCben, Apa mar izgatottan vart minket. Volt nyakbaborulas, es persze Aron megkapta a repteri meglepest, ahogy O hivja :) egy raketakilovo taviranyitos autot!

Hazafele meg egy gyors IKEA latogatas, mert feltunk, hogy nem faradunk ki elegge aznap, es nem fogunk tudni aludni este... :D
Amugy haloba neztunk butorokat.

Aztan irany Richmond :)

Masnap egy gyors es spontan bogracsbuli frissen facsart palinkaval, aztan vissza a regi kerekvagasba...

And here we go...again

Szerző: Nikili  2015.05.02. 21:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr397424458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása