Par napja, hogy vettem egy szepnek tuno nagy dinnyet, amit aztan baratokkal akartunk elpusztitani. Kellokepp be is harangoztam, kolkok mar sorban alltak, mikor felnyitottam s lattam, hogy konkretan tök... En meg sose lattam ilyet. Olyan szinten volt megrohadva, hogy azonnali hatallyal likvidaltam a kukaba!

Aztan egyik apuka kerdi, megvan e a szamla?! Hat mondom veletlenul, pont igen. Mire javasolta, hogy szambazzak vissza a bevasarlo egysegbe, lobogtassam meg a szlat, es vissza adjak a penzt.

Homlokomra csaptam, hat persze!! Erdekes, hogy lassan 3,5 eve elunk itt, es meg mindig nem feltetlenul evidens szamomra, hogy itt elhiszik az embernek, amit mond, es azonnal "orvosoljak" is a kellemetlenseget.

Nosza, masnap Aronnal be is ugrottunk az egyik utbaeső walmartba, es mentunk a "customer service" feliratu pulthoz, ahol szokas szerint 10 meter szeles mosollyal vartak minket.
Elpanaszoltam, hogy dinnye aron vettem egy savanyu tokot, mire a fiatalember suru elnezesek kozepette mar tette is vissza a kartyamra a penzt.

Miutan megkoszontem kedves segitseget, kerdeztem tole, hogy legkozelebb is, ha netan ez tortenik velem, eleg lesz csak a szamla, nem kell bizonyitek, ne hozzak el egy darabot a rohadt dinnyebol? Ekkor ijedten ramnezett, majd hirtelen elmosolyodott, mint aki rajott, hogy vicceltek vele (pedig ezuttal nem), es ennyit mondott "Mam, your word is the proof!"

Vajon mukodne, ha otthon is a szavunk lenne a bizonyitek?! En hiszem, hogy egyszer otthon is eljő ennek az ideje!

Szerző: Nikili  2015.06.02. 01:59 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr817510908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csut79 2015.06.10. 12:44:22

Pont a múltkor a Sparban láttam ugyanerről vitatkozni eladót és vevőt. Szomorú volt.

Nikili 2015.06.16. 03:38:09

@Csut79:
Hát igen, egyetértek, hogy szomorú. De megértem a másik oldalt is. Vajon otthon hányan nem élnének vissza ezzel??
Hozzáteszem, hogy amikor a szavamat bizonyítéknak titulálták, annyira jól esett, annyira büszke voltam! Ez azt gondolom még azoknak is erőt adna, hogy ne éljen semmi ilyennel vissza, aki amugy esetleg mégis..
süti beállítások módosítása