Ismét roppant kellemes kempingbe érkeztünk., ahol óriási területet mondhattunk magunkénak a gyönyörű Yosemite Nemzeti Park bejáratától mindössze fél órányira.

Kedves idős úr volt a tulajdonos, aki viccesen megjegyezte érkezésünkkor, hogy ha bacont tervezünk pirítani a kinti konyhánkban, számoljunk az illatokra érkező barna macikkal..de rögvest meg is nyugtatott, hogy ne aggódjunk, nem bántanak, csak hát a sült bacon az sült bacon...Szerencsére nem mesélt további történeteket, gondolom olvasott a riadt szemekből...
Azon a héten nem volt baconos tojás!
Yosemite-ben sajnos sok túrahely le volt még zárva, lévén havas jeges még a fentebbi rész, de lent a völgy azért kárpótolt sokmindenért!
Csodálatos vízeseseket láttunk, egyiknél esőkabát, másiknál fürdőruci kellett. A fiúk még vizicsúszdázhattak is, az egyik vízesés annyira lankás volt. Igazi nyári meleg kényeztetett minket, és nem, medvét végül nem láttunk. Azért a bear spray ott fityegett mindannyiunk hátizsákján. Igaz, leghalványabb elképzélesem sincs, hogyan is használnám, ha mondjuk frankon kicsit megveregetné a vállam egy barnamaci...de erre szerencsére nem került sor (egyelőre! mondaná gondolom a rutinos kempingező..)
Volt láblógatós délutánunk is, sörfagyihumusperec székek és távcső, ezek voltak a kellékek. Ha már mi soha nem jutunk fel a híres El Capitan csúcsára, legalább végig drukkoltuk azt az 5 falmászót, akik épp előbb említett sziklafalon harcoltak a gravitációval...Félelmetes volt még távcsövön keresztül is...Ezt a napot megkoronáztuk egy kerti mozizással. Mert Ancsiék mindent is magukkal hoztak. Kivetítő vászon ésatöbbi...
Persze, hogy a 'Free Solo' -t néztük!
Másnap reggel bográcsban sült a hagymás tojás, szigorúan bacon nélkül, ezzel megkoronázva a Yosemite Ridge-n töltött egy hetünket!
Azért nem búcsúztunk végleg, hiszen Half Dome nélkül a Yosemite olyan, mint a tojás bacon nélkül ugye. Nem az igazi!
ITS A MUST! Half Dome-t muszáj megmászni PONT FELKIÁLTÓJEL.!
Nos, ahogy az amerikai mondja Bye for now and see ya later!
Most hova is? Ja igen : Golden Gate és minden, ami azzal jár...

Szerző: Nikili  2021.04.17. 23:31 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.