Néztem néztem ezt a címet, hogy vajon miről akarhattam írni 5 nappal ezelőtt ezen a címen? Mert hogy csak címig jutottam, aztán persze rájöttem...HÁT hogyne jöttem volna rá...

Tegnap előtt Csocsóval (fiam) átugrottunk Wallmart nevű csodába néhány dologért, és beálltunk az egyik szimpi pénztárba, ahol igen kevesen álltak előttünk. Szokásos feka néni volt a péztár mögött, de ezúttal volt rajta valami különös...a MOSOLYA... egy igazi levakarhatatlan füligérő mosoly figyelt az arcán...azért írtam, hogy különös volt, mert tudni kell az itteni fekákról, hogy ők nagyon nem olyan mosolygósak mint fehér társaik! Sokáig tűnődtünk is, hogy mi olyan furcsa a fekákon itt...MEGVAN!!!... nem mosolyognak...olyan magyarosak....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No hát ez a fekete csajszi abszolut de kellemes csalódás, kivétel és minden volt!!! 

Az az igazi American fake smile volt rajta, AMIT IMÁDSZ, ha itt élsz min 1 hónapig...Sőt kimondottan megsértdősz, ha nem kapod meg!!! Az az érdekes, hogy elvileg tudod, hogy nem feltétlen takarja a valóságot az a bizonyos smile az arcon, de KIMONDOTTAN ÉLVEZED, JÓL ESIK, egyszerűen jól érzed magad tőle!! most komolyan kell ennél több?????

Nekem nem :D

Szerző: Nikili  2013.04.16. 04:43 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr105221746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seizetheday 2013.04.16. 08:58:04

Magyar embernek fia/lánya olyan szinten van kiéheztetve mosoly szempontjából főként nyilvános helyeken, hogy issza magába, mégha fake is :-)
süti beállítások módosítása