Rövid leszek de semmit mondó! :)

Hotel parkolójában van sorompó nyilván, hogy csak fizetés után illetve bizonyos kártyával lehessen kijutni. OK. Hétvégén sosincs leeresztve a sorompó, mert ingyenes a parkolás az egész városban, és a hotelben is. No, tegnap mikor meló után sietnék haza, előttem ment egy másik autó, szintén hajtott lefelé a kijárathoz, majd satu féket nyom a sorompó előtti automatánál. Sorompó fel volt húzva, tehát szabad volt a pálya..Erre ott kellett dekkolnom, amíg a csávó kiszenvedte a hitelkártyáját, és kifizette a parkolást.....

és mivel a kurva dudám szar, így még csak dudálni se tudtam, hogy MENNNNYÉ MÁ EMBER, há nem látod, hogy ma nem kell fizetni, fel van huzva a sorompó?????????????????? Én nem értem komolyan..ennyire a vérükben van, hogy minden szarért fizetni kell..hogy még ha nem is kell, azért just in case fizetnek... :D :D :D

Szerző: Nikili  2013.09.22. 22:48 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr615529129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sz. Tib 2013.09.22. 23:49:08

Szia!

Figyelje, egy kényes témára szeretnék rákérdezni és elnézést, ha indiszkrét lenne :)

Miért nincsenek a blogban fényképek ?
Úgy hiányzik belőle, mint levesnek a só. Persze megértem, ha esetleg a hiányzó fotogénekre fogod :p és nem a nyuszira..., de tényleg, ha nem is személyes shotokat, de pár életképet jó lenne, látni és a te gépelési munkád is spórolná, hiszen egy kép többet mint 1000 szó :) Szép napot!

Nikili 2013.09.26. 17:13:51

Szia Tibi!

Nem voltál vindisgréc, ez még belefér!
Ami a fotókat illeti! Valóban van oka, hogy nincsenek, viszont egyszer már eldöntöttem, hogy néhányat mégiscsak felteszek. Erre nem visszadobta az oldal, hogy tul nagy, tul ilyen meg tul olyan..na ott akkor nem vettem a fáradtságot, hogy formálgassak, szarakodjak vele..így maradt a dolog ennyiben..

Ha ráveszem magam, teszek fel pár képet ígérem!

A só egyébként sem túl egészséges ;-)
süti beállítások módosítása