Tudom, hogy már elköszöntem és minden szép s jót kívántam Karácsonyra, de ezt muszáj megírnom..olyan gyors leszek mint a villám...

Gyermekünk 4 db nappal a röpke 18 órás utunk előtt úgy döntött, hogy belázasodik..Ma du-i alvásából ébredvén éreztem hogy kicsit meleg..Nos, 38.2 miatt volt meleg kicsit. Rögtön tiszta para lettem, csak az tartotta bennem a lelket, hogy már hallottam ilyet anyósomtól, hogy egy nagy európai körútjuk előtti napon pont a férjuram produkált hasonló tünteket, amivel anyósom rögtön orvoshoz futott, aki meg megnyugtatta, hogy útiláz :) Dont worry! No, hát remélem nálunk is csak ennyi, mert most már este van, és gyereknek 37.2 volt a mért hő je az imént...

Akkor itt már teljesen egyértelmű, hogy mit kérek karira idén...MINDENKI EGÉSZSÉGES LEGYEN! mondjuk ha lehet ne csak arra a 3 hétre, amíg otthon leszünk :D

DRUKKOLJATOOK!!! 

Na és itt jön a másik, me kettő van ám...:S

Tegnap, mikor szép dinamikusan kihajtok a megszokott kisutcából a mi lakóparkunkkal szemben lévő nagy útra, hát nem egy rendőrautó szegül mögém és villog de piszkosul...Má otthon is szar voltam ilyen "félre kell állni" meg hasonlkóban...otthon konkrétan képes voltam az út - nevezzük nevén a gyereket, mert megtörtént eseményekre alapul az írásom - tehát a Kecskeméti utca közepén leállni az autóval, olyan szinten beszarok ilyenkor..

Tényleg aza "köpni nyelni, azt se tudja hogy hívják" szindróma van velem..No persze most is ez volt, halálra rémültem, MIÉRT villog itt mögöttem???még majdnem mondtam is előszőr gyereknek, hogy nézd Szivecském, egy rendőrautó, látod hogy ninózik?., de aztán kezdtem rájönni, hogy ez kurvára utánam jön...

Na félreálltam némi mutogatásos segítséggel, akkor jött a következő  beszarásom..Jézus hogy is van? most akkor ki kell szállni vagy nem szabad kiszállni?és hova is kell tennem a kezeimet???JÁÁÁÁÁJ telefonos segítség ér??????? ezek a parák ugye azlrt vannak, mert itt fegyverviselés megengedett a magasfokon...és ezért ha megállít a rendőr, vannak szabályok, miket BE KELL tartani, pl

SOHA nem szállunk ki a kocsiból, csak ha kér rá!

kezeket kormányra tesszük, és ha papírokat kér, akkor nem odakapunk érte, hanem mondjuk neki előbb, hogy a papírok itt és itt vannak, most kiveszem őket (mint egy elmebeteg oktató filmen télleg..mondom amit csinálok :D )

Valahogy ösztönösen jó lehettem, mert végül nem szálltam ki, és nem is kapkodtam elő semmit, főleg nem  a gyerek játék pisztoláyt :DD

..és kiderült, hogy NEM ÁLLTAM MEG A STOP TÁBLÁNÁL, csak lassította JAAAAAAJ de pipa voltam magamra..mert hogy 2 választás volt: 

1.helyben pengetek egy százast és kapok pontot

2.courtra megyek, ahol majd talán a bíró elengedi a büntit, és elküld egy driving schoolra, gyakorlatilag megint vizsgázni kell, és akkor nem kapok pontot..ami fontos, nagyon fontos!

No jelentem 2013 febr 11 én megyek a court ra...JÁÁÁJ de várom má...

Na hát akkor mégegyszer HAPPY HOLIDAYS! :D

Szerző: Nikili  2012.12.20. 02:11 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr884974191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása