Letelt a 3 hét Mo-n, és már 3.hete vagyunk itthon!

Mint előző bejegyzésemben említettem, én már személy szerint nagyon vártam, hogy visszajöjjünk, és nem csalódtam! Várt a megszokott nyugalom, csend, tisztaság az utcákon, mosolygás a közértbe stb..És persze a Pali a reptéren :) Más volt így megérkezni USA ba, hogy egy itteni barát már vár minket  a reptéren!

A határátkelésnél semmi de semmi gond nem volt. Itt egyáltalán nem voltak bunkók, sőt! Welcome home és hasonló dolgok hangzottak el..

Hamar visszarázódtunk az itthon létbe! Szegény apának mondjuk sok ideje nem volt, mert hogy már második nap ment is dolgozni, de aztán ő is hamar visszaszokott a munkába! 

Gyerek is az oviba...szóval úgy tűnik semmi nem változott, semmiről nem maradtunk le az otthon töltött 3 hét alatt!

Már grilleztük is egyet, ugyan betegeskedések miatt csak két darab fiu tudott megjelenni  a partyn, de nem volt rossz így sem :) sőt :) 

Igazából ami nagy hír, hogy munkát keresek...:S Nem tölt el örömmel, de muszáj! Osztottunk szoroztunk, és ha minden projektet meg akarunk csinálni, akkor bizony kő a zsé..Kocsi/lakás vásárlás, valamint egy db tesó gyereknek..sajna ezek mind pénzbe kerülnek..talán a szülés a legtöbb :D

Igen ebből az látszódhat, hogy akkor ezek szerint örökre már itt tervezünk? És a válasz már nem az, hogy nálunk sosm lehet tudni, hanem hogy az elkövetkezendő 4 évet biztosan itt szeretnénk tölteni! Hogy aztán mi lesz, na azt nem lehet tudni :) 

Mivel most szinte minden az ittlétünk mellett szól, így maradunk! Nyilván az embernek egy idő múlva el kezd hiányozni az a bizonyos "kis mocskos", de nálunk ez még nem következett be, hiszen még frissek vagyunk, millió és egy tervvel...

Szóval álláskeresés: Tegnap már voltam interjún is, egy nagyon szimpi fickó interjúztatott, építész cég keres madchen für alles t, na erre jelentkeztem volna én :) Noha minden pocikám tiltakozik a munkábaállás ellen, itt még talán szivesn is dolgoznék, de tisztában vagyok a az esély csekélységével, hogy elsőre felvennének valahova..de azért mégis csak lehetséges nemigaz? :) szal drukk!

Hogy miért tiltakozik minden porcikám a meló ellen? Egyszerű a válaszom: Én őszíntén bevallom, nem titkolom, hogy SOHA életemben nem dolgoztam hobbiból, csakis és kizárólag a pénz miatt! Azért dolgoztam, hogy kapjak pénzt, amit aztán elkölthessek kis részét magamra, nagy részét amire kell..Ez mostanra sem változott, sőt mostanra lett teljesen világos számomra, hogy én sosem voltam az a "hu muszáj hogy karriert befussak, hogy bizonyítsak a férfiaknak, hogy de igenis én is tudok atyauristen lenni egy cégnél". NEM NEM NEM :) Én nem tudnék az lenni, nem is akarok, én azt szeretem ha mindez a férjem :) 

Amit én szeretnék, hogy azt csinálhassam amihez igazán kedvem van..nem unatkozni vágyok én, nem nem. Ideális világban, Apa dolgozna nem sokat, viszont keresne NAGYON SOKAT :) Manci (azaz szerény személyem) pedig eljárna spanyolt tanulni, mester szakács tanfolyásra járni, valamint lakberendezés is érdekel, de a fotózás is..jézusom, ha én ezt felsorolom, hogy mennyi minden...de a gyerek pszihologia is. Na nem törnék én nagy babérokra, pusztán csak eljárnék esetleg előadásokra e témában. És mindezek mellett pedig természetesen folytatnám a tánctanítást is! mert azt viszont imádtam...Egy évig laktam Lengyelországban, és ott táncot tanítottam, imádtam!! Na azért is kaptam pénzt, de azt ingyen is csináltam volna :D nade ez egy másik blog lehet-ne/ett volna..

És hát persze a mi közös szerelmünk Apával, az UTAZÁS......

Szóval lenne dolgom/unk nem is kevés :) csak győzzük  kedvvel...$

Szerző: Nikili  2013.01.30. 03:40 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr315052078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

icim 2013.02.05. 08:30:19

Szia Nikili!
Először is gratula blogodhoz már régóta olvasom,pontosan attól kezdve mikor mint friss GC nyertes rátaláltam. Sok hasznos infót írsz le számomra ,de elsősorban mint pozitív támaszt kapok a hamarosan bekövetkező életváltásommal kapcsolatosan, ami most még itthon rengeteg bizonytalanságot okoz számomra is egyenlőre.Helyzeted azért is példa mert én is családostól(feleségemmel és két gyerekemmel) szeretnék kiköltözni.Nemsokára (febr18) indulok is ,de sajnos családom egyenlőre itthon marad addig (aug) míg biztosat nem tudok meg a kinti lehetőségekről.Sajnos még mindig sok nyitott kérdés van számunkra amiben szeretném kérni a segítséged,véleményed.Ha lehetséges fel tudnánk venni a kapcsolatot valahogy (e-mail címet itt nem találtam ezért írtam a kommentbe)?
Köszönettel

Nikili 2013.02.05. 14:44:49

@icim: SZia!

Nagyon szívesen segítek bármiben, amiben csak tudok!
Add meg az email címed, ide nem írnám le országvilág elé, és akkor arra tudok válaszolni majd!
üdv Niki

egy hiperszuper blog, nem tudom arra rátaláltál e:
www.greencard.blog.hu
No ha az enyémet hasznosnak tartod, akkor ezt imádni fogod! Minden technikai részlet pontosan számszerűsítva $ le van írva!
süti beállítások módosítása