Tudom, már jó rég nem írtam, Anyuék ugye itt vannak, és valahogy mindig volt mit tenni, hova menni. Ez okból kicsit háttérbe szorult életrajzi regényem írása :) 

Apával megbeszéltük, mielőtt jöttek még Anyuék, hogy megint elugrunk valahova egy hétvégére, mert imádunk utazni, mert nem bájnuk ha évente egyszer kétszer kettesben lehetünk és csak! Mert jár nekünk :) 

Jó feleség lévén azonnal laptopot ragadtam, miután Anyuék ideértek, és volt időm, és bőszen el kezdtem nézegetni a néhány napos Mehikói utakat...Azért Apát biztos ami biztos megkérdeztem, hogy akkor mondjuk kb meddig mehetünk el budget ügyileg? Azt mondta, hogy Manci ne szálljunk el, ha lehet, de menjünk mindenképp..Mondom magamnak, rendben.. Ki is néztem egy klassz Mehikói 3 éjszakás bulit, miután Apa pontosította a budget kérdést, miután meglett az új kolléga a melóhelyén! Azt még ha jól emlékszem írtam multkoriban, hogy van egy sejtése, hogy Tőle is meg akarnak szabadulni..

Nos, szóval emiatt mondta, hogy inkább fogjuk magunkat mégjobban vissza, és megbeszéltük, hogy esetleg ne most ba...unk el 1200 dolcsit - plusz"minusz" néhány száz - utazásra, ha lehet.. Hát lelombozva, de egyetértettem ezzel, így el kezdtem nézegetni már a BB ket itt a közelben, amolyan "najó akkor menjünk el kártyázni egy éjszkára valahova.." programra.. De aztán megint utána gondoltunk, hogy azért mi csak szeretünk újakat látni, tapasztalni, szal minket az mégsem fog teljesen kielégíteni...(ööö :D :D 18as karika itt bepottyant) , csak kéne egy pár napos közelbeni utazás szerű, ahol még nem jártunk. El kezdtem vadul special offerket nézetegni, de valahogy mindig vagy Costa Rico nál, vagy Bahamas nál kötöttem ki, mert hogy itt a közelben azért ilyen szinten érdekes hely nem igazán van...

Na szumma szummárum, addig addig kostólgattuk azt a bizonyos sajtot, addig addig nézegettem az utakat, hogy végül ez az igazi romantikus hétvége igazán különleges volt, mert nem is volt :( Nem mentünk sehova, aztán holnap után meg már anyuék mennek is haza...

Be kell valljak valamit még, nem csak a lové miatt nem mentünk végül (persze ez azért 70 szézalékban magam nyugtatása), hanem, mert gyereket most előszőr életemben nem szívesen hagytam volna anyuval több napra...Úgy, hogy egyáltalán nem látom őt, és ő sem engem.. Az egy dolog, hogy halálosan tud hiányozni már minden délután is, mikor még nem mehtek érte oviba, de a másik meg, hogy Anyu teljesen érthető oknál fogva (Ő a Nagymamája) baromira kényezteti, és tényleg mindent megenged neki..

Nos nem mentünk! Bánjuk mint fene, de valljuk be d**ni  otthon is lehet. :D, és ahova meg szívesen mentünk volna, az meg jelen pillanatban nem volt elérhető számunkra! De jóhír, apa mondta "nem baj Manci, jövőre ígérem Bahamákon ünnepeljük a februári jubileumunkat" :D Cant wait :) 

 

Máskülönben: 

Jól vagyunk, Anyuék mostani itt léte egész jó hangulatban telt! Végülis majdnem minden a régi volt, Anyu kényezteti Áront, valamint továbbra sem szíveli Árpit...Ennek ellenére egész jól elvoltunk mondom :)

Áronkám is jól veszi az akadályokat az oviban! Soha nem mertem volna képzelni, hogy egyből simán ott fog aludni az oviban! ÉS ÍGY LETT!!! Minden gond nélkül, annyira izgultam, és úgy megkönnyebbültem!!

Ma meg megyünk este "Fried Chicken Friday Night" ra az oviba! Ez egy amolyan "get together" est lesz, szülők és gyerekek egyaránt résztvesznek..Persze "Andrea" úgy néz ki elmossa szépen a kültéri pool party-t, dehát ez van..B terv lép életbe, benn leszünk a csoport szobákban..

Meló: 1 hét, és kezdem a kőfejtést...

Most egyperces néma csendet szeretnék kérni minden kedves olvasótól...

*** köszönöm

Bár bizarr a dolog magában, hogy dolgozni fogok, egy igazán lehelletnyit várom..szinte csoda :) Már voltam benn a szállodában, elindítottuk a procedurát

Jaj nagy hír, megint láttunk egy szuper filmet..Már készek vagytok tőlem, mi? :) 

címe: "Happy" 

szintén ajánlom, érdemes megnézni! Mielőtt agyonüttök, megint ki kell emeljek valamit a filmből, mégpedig Co housing. Életünkben nem hallottunk még erről Apával before, és totál elvarázsolt minket..Szinte már már annyira, hogy eljátszottunk a gondolattal, hogy be is költöznénk egy ilyenbe..persze azért még mindig nem sikerült sajnos levetkőznöm a bizonyos "magyarokkal semmit soha" felfogást, ezzel persze Apát a világból tudom kiűzni, mert nyilván valóan nem minden magyar paraszt, önző, lop, csal, hazudik stb...Csak az ember olyan nehezen bízik már meg bárkiben is..Na kiváncsi vagyok majd a véleményetekre, ha esetleg van/lesz időtök megint múvizni :)

 

Szerző: Nikili  2013.06.07. 22:34 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr625350445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balazs1981 (törölt) 2013.06.08. 21:27:06

Hello!:)

Na megint ide evett a fene, biztos örülsz:D
Kerestem ezt a Happy-t de nem találtam. Helyette találtam Happy tree friends-et, meg Leona Lewis Happy számát, stb.

Tudsz egy linket dobni a filmről?

Nikili 2013.06.09. 00:54:30

Hello!

Biztos is! :) mármint hogy örülök..!!

Hát az van, hogy ezt mi az amazon-on néztük, egy trial hónapra beregisztráltunk, Elég gyenge filmek voltak, de ez spec igen jó volt!
Sajna nem tok youtube on linket, viszont esetleg keress úgy rá, hogy dokumentum film, mert ez is az.
Remélem megtalálod! aztán majd számolj be :)

AmerikaiÁlom 2013.06.09. 15:25:41

Igen, ismerősek ezek a "na, most aztán olyan romantikus hétvégét tervezek" programok :)) A 90 %-a valami miatt mindig elmarad :D
Aztán jövőre el ne felejtsd számon kérni a bahamai utat :D

Nikili 2013.06.12. 21:03:08

@AmerikaiÁlom:
eszem ágában nincs elfelejteni...hozzácsaptam a 15 méteres listámhoz... :)
süti beállítások módosítása