Így éreztük magunkat egészen pontosan 4 hete szombaton, amikor is elmentünk Richmond egyik legnemolcsóbb éttermébe vacsizni kettecskén Apával! A hely neve "Rocket landing, Boat House", folyóparton van, kilátással a folyóra..bármíly meglepő :D

Nade miért is mentünk vacsizni, és miért épp ide?

Kb1,5 hónapja Apát felhívta a cég tulajdonosa személyesen, hogy ő hudemilyennagyonéssokkaljobban meg van elégedve Apával, és csak jókat hall az én férjemről, és így meg úgy, és hude sorry, hogy még nem tudtak találkozni személyesen, és ezt feltétlenül pótolni akarja majd, ha Richmondban lesz legközelebb (DC ben él a fickó) stb stb..de addig is szeretné megkérni Apát "take your wife to a really good restaurant and please be my guest! And Arpad, make sure it is a REAL GOOD RESTAURANT!". Well, mi kötelességünknek tekintettük végrehajtani a tulaj parancsát, így lázasan nekiálltam a bandában kérdezősködni, ki mit ajánlana. Ki , hogy menne, ha a számla végét nem kéne látnia se?!?

Többek ajánlásával végül Boat House /Rocket Landing nyert!

Gyorsan lezsíroztam Arival, hogy átjön hozzánk, lefekteti Áront, és mi kimenőt kapunk! Cuki volt, mert rögtön szinte magától ajánlotta fel, hogy természetes, és éjfél előtt ne merjünk hazajönni.. :D Miután minden részletet megbeszéltünk a hét végére, lefixáltunk, én make suroltam, hogy ne dolgozzam másnap stb.., ezután kicsifiunk el kezdett rohadt csúnyán köhögni..de amolyan ijesztő fajtáúl.. Na mondom Apának, hogy valami itt nem stimmel gyerekkel..na persze következő napra már láza is lett..irány a doki, kiderült croup unk van..YEEEES! Nem összetévesztendő az otthoni krupp al, amit persze én is rögtön megtettem, mert az otthoni (legábbis amikről barátnőktől hallok) az nem vírus, hanem krónikus cucc..és csak kinőheti a gyerek..nem gyógyítható, az itteni viszont vírus volt, tehát pár nap alatt el is múlt..de nyilván éttermi buli ugrott..legábbis aznapra..

Aztán én is benyeltem valami nyavalyát, és végül néhány hétre rá csak összeszerveztük megint a dolgot! Fel is hívtam az éttermet, hogy akkor szeretnék újra foglalni asztalt, és kérem, hogy mindenképp window table legyen, mégpedig folyóra kilátással! OBVIOUSLY..nem??? há most Te nem oda kérnéd??? kb egyszer megyünk ilyen étterembe 30 évente, há má  csak hadd mondjam má meg, hol akarok ülni, neem ?! Na kérem alássan, itt USA ban nincs ilyen, hogy konkrét asztal lefoglalása..AZT HITTEM NEM HALLOK JÓL! Nagyon szívesen foglalnak neked helyet, de nem asztalt..Tehát amikor odaérsz, akkor derül ki, hogy épp melyik asztal üres. Mert amit ők garantálnak, az az, hogy lesz számodra asztal, de hogy hol, melyik, azt nem!

Na mondom, én nem ezt nyelem be..Felhívtam Arit, hogy segítsen ki! Saját bizniszük van, há csak rámenős annyira, hogy elintézi nekem a kurva river view s asztalt.. 5 perc mulva hív vissza, hogy Bébi, nem tudják garantálni hogy épp amikor mentek lesz üres asztal az ablaknál, de azt beszéltem meg a csajjal, hogy akkor kikértek egy üveg borikát, aztán elszopogatjátok a bárpultnál, amíg fel nem szabadul egy asztal ott, ahol nektek tetszik..

Na mondom, neeeeem, nekem ez így nem kóser! Magyarországon a jobb éttermekbe a neten már a konkrét asztalt is le tudom magamnak foglalni, nemhogy azt, hogy ablaknál legyen vagy sem..  Nos, kezembe vettem a dolgot, visszahívtam az éttermet! 10 perces beszélgetés után, a managerrel úgy váltunk el, hogy "we make 100 % sure, you will get the table by the window with the river view" :D :D

Csak annyit kellett megemlítenem, hogy Európából jöttünk, és ez lesz az első alkalom, hogy étteremben vacsorázunk, és a férjemmel ez az 5 dik fordulónk, és nagyon nagyon disappointed ek lennénk, hogyha nem kaphatnánk egy asztalt az ablaknál..Olyannyira szomcsik lennénk, hogy azonnal el is hagynánk a helyszínt..

Nem izgat, hogy hányszor és milyen kontextusban emlegették és hányan az édesjóanyámat, mindenesetre amit akartunk, azt megkaptuk!

Innentől már zöld útunk volt a kajáldába...Anya kicsípte magát, mint szaros Pista a nevenapon, Apa is mögberetválkozott, Ari is megjött, Áron legnagyobb örömére.. (Ja igen, mert ezt még talán nem is említettem, hogy Áron szerelmes Ariba...férjes asszony férjes asszony, dehát mit tegyek..a fiunk konkrétan szerelmes bele..már senki nem titkolja :D ), szal mindenki boldog volt, és mi pedig készen az "egetrengető eseményre"...egy VACSI :D

Odaértünk, tényleg azonnal vezettek minket az ablakhoz, ahol teljes falnagyságú teraszajtók voltak és persze nyitva..És mint már emltettem, hogy az idei nyár meg minden..BEFAGYOTT A LIKAM konkrétan...azon gondolkodtam, hogy kérek egy asztalt valahol bentebb az étteremben, távol az ablaktól :D :D :D :D kókemény vagyok nem? :D

Nem kell anyázni, nem kértem másik asztalt, maradtunk ott, és gyorsan rendeltünk két piszkor martinit, AMIT IMÁÁÁÁÁÁÁÁDOK..isteni finom! na utána már kezdtem átmelegedni..gyorsan kirendeltük az első üveg borikát is..nehogy alábbhagyjon a melegedésem..

Apa választott bort, ISTENI választás volt, HÁT PERSZE HOGY TOSCAN bor :D mi más??? :) 50 dollá per üveg :) na ebből sikerült hárommal meginni...Nem voltunk szomjasak mit ne mondjak..Amilyen isteni volt a bor, olyan középszerű az előétel, és olyan SZAR  a főétel..Életemben nem küldtem még vissza kaját, de hölgyeim és uraim, ez itt USA ban most megtörtént..

Hozzáteszem, hogy én ezt is mint mindent próbálok a legkedvesebben tenni, és kb beállítottam szinte a saját hibámnak, hogy nekem nem izlik, de amúgy biztos isteni..Lényeg a lényeg, hogy mivel ez USA ezért itt széles mosollyal viszik vissza a kajádat is, majd hoznak újabbat..:) A sors iróniája, hogy a második alkalommal kirendelt főételem (filet mignon) is közel állt az ehetetlenhez..én ilyen szar bélszin steak et még ÉLETEMBEN NEM ETTEM..Nem sok fogyott belőle, pedig az én férjemnél nagyobb steak imádót nem nagyon ismerek..de ő is otthagyta, miután én felajánlottam neki.. Apa vissza akarta amugy küldeni ezt is..de én már nem engedtem,,mondtam, hogy mindegy, én má másikat ugyse kérek, most mit szarakodjunk..UGYSE MI FIZETJÜK.. :D akkor úgy megy vissza mint a sicc..

Ennyit a kajáról, a kiszolgálás viszont..?! háát gyerekek, EURÓPAI ISTEN CSÁSZÁROKNAK éreztük magunkat..Mindenki leste minden rezzenésünket...Ezt nem mindig éli át az ember! Nem volt rossz :) I could get used to it :)

Egyetlen hiányossága a kiszolgálásnak, ami amúgy jellemző egész USA ra, hogy ők nem ismerik a "egymás mellé helyezem párhuzamosan a kést.villát, az azt jelenti végeztem..". Itt aztán teheted úgy az ejszajgodat, ahogy akarod, hozzá nem mernek nyúlni, ha még egyetlen köpet is van a tányérodon :) Mikor már kellően kiváncsivá ittuk magunkat, megkérdeztük Davidet (a pincérünket, ja mert itt minden jobb étteremben a pincéred bemutatkozik neked, mikor az asztalhoz jön előszőr), hogy  ezzel mi újság van itt? Mire felelte, hogy igen hallott már erről a szokásról, de "better to be safe then sorry" alapon senki nem alkalmazza USA ban :)

Most pá, megyek gyereket viszem megint dokihoz, ezúttal pirospöttyös lett...

Szerző: Nikili  2013.09.10. 17:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr515501413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása