Hét elején Apa hazaállít következő hírrel:

Apa: Manci, kaptam egy emailt B től, hogy csapatépítő party lesz náluk ehét szombaton 6:30 tól. 

Én:  Naná, hogy mész! Minden ilyenen muszáj ott lenni Szívem!

Apa: Manci! A "what to bring" nél írták, hogy asszony s pia... Ugye jössz?

Én: Naná! :) Imádom az ilyen partykat. - és egy pillanatra még tényleg el is hittem amit mondtam...aztán belegondoltam, se angolul nem tudok úgy, se cégről nem tudok kb fingot se, csak hogy ki mekkora méretekkel és intelligencia szinttel rendelkezik..szal mi  a fa...t fogok én ott csinálni???????? - 

Hittem a szerencsénkben, és, hogy más is hoz talán feleséget így elintéztük barátokkal, hogy mehessünk mindketten! Béláék (a drága Béla, aki mindig ugrik mint a szöcske, ha bármilyen kérésünk van) természetesen azonnal igent mondtak egy Áronos estére..Ugyhogy mentünk.... Béla csupán csak rizskoch ot kért fizettség képp, megkapta! :) Illetve akkor már gondoltam, hu de milyen deszprit vájfos leszek, és csinálok dupla adagot, és mint Bree majd én is kiskosár helyett jénaival érkezem a bulira...mondván, hogy hoztam egy kis hazai specialitást..

Mivel nem voltam biztos (FINGOM NINCS), mennyire gáz , vagy nem gáz beállítani egy ilyen összejövetelre egy jénai kajával, gondoltam megkérdem Bélát, hát ő mán csak tudja..pár évet lenyomott már itt..Következő építő jellegű és infodús párbeszéd hangzott el: 

én: Béla! Szerinted nem halál gáz, ha viszem a rizskoch ot??? de őszíntén! 

Béla: Figyelj Niki! Szerintem nyugodtan vidd! Ha hulla égő is lesz, akkor se én égek!

:D :D :D

 

Ezekután...Még otthon betoltam két felest, hátha lazít kicsit a gyomorgombocomon, amit éreztem már vagy 3 órája indulás előtt, de semmi hatása nem volt.. Beszédülni meg azért mégse akartam...Úgyhogy végül elindultunk négyesben, Apa, rizskoch, Manci és az én gyomorgombócom!

A 288 as útról lekanyarodtunk egy csoda helyre.. gyönyörű környék, még szebb házak, és telis tele "private" erdővel... Jancsi és Juliska, kb így éreztük magunkat.. azzal a különbséggel, hogy mi tudtuk előre, hogy a mézeskalács ház ott lesz :D

Na oriási humoromat félretéve, megérkeztünk a helyszínre, majd azonnal mondtam Apának "Apa hajts tovább!! Még nem döntöttem el, hogy bemegyek e veled, vagy megvárlak a kocsiban?!" de mire Apa azt mondta, hogy ha én nem, akkor ő se..és akkor gyakorlatilag döntsük el, hogy elmegyünk e inni egyet az irish pub-ba, hiszen a gyerekre már van ki vigyázzon, vagy bemegyünk? akkor végül mégis úgy döntöttünk...

Bementünk....

Rizskoch nem volt égő! Az este eltelt, és még élünk mindketten! Én gyorsan odamenekültem a "feleségekhez", mert szerencsések voltunk, és mások is hoztak..És mivel hála istennek, meg a biológiának, pont volt egy 6 hónapos kislányuk a házigazdáéknak rögtön adott volt egy remek téma! A GYEREK! :D jeeeeeeeeeee :) Abban rohadtul otthon vagyok :)

A pasik kinn voltak a teraszon, mi nők benn a gyerekkel! csodás felosztás, nem is kívánhattam magamnak jobbat! Az egyik csajnak be nem állt a szája, ami jelent helyzetben csodás segítség volt nekem is, meg talán még a többieknek is! Magamban még kacagtam is egy jót az est folyamán, amikor a csaj, akit említettem, hogy be nem állt a szája, nagy szerényen kijelentette, hogy ő milyen kurvára introvertált...Édes pofa :) Na de lényeg a lényeg, hogy zökkenő mentesen eltelt az este! Sőőőőt, Apának kimondottan jól, hiszen a nagy főfőnök is ott volt, és azonnal kérdezte, hogy vajon J (árpi szintén külsős kollégja) jön e? Mire Árpi mondta, hogy őőő nem tom.. de pontosan tudta, hogy J nek semmi kedve nem volt, így fogalmazott "Of course i am not going to the event..they would think i am a member of the team.." nos, ezt nem osztotta meg Apa a nagyfőnökkel nyilván..

Viszont nagyfőnök, (továbbiakban K) konkrétan megkérdezte Apát, hogy mit szólna hozzá, ha átvenné a cég saját payrollba, egy komoly fizuemeléssel! Apa csak ennyit mondott, amolyan IT san "I am not against it" :D :D IMÁDOM AZ URAMAT, MONDTAM MÁ????

Persze ez még semmit nem jelent, hiszen ez a nagyfőnök, csak egy igazgató, nem a tulaj! és nyilván minden ilyen szintű dologról csakis a tulajok dönthetnek, de minden estre én már befizettem lélekben 2 Hawaii útra, meg egy Peru-Chille körútra :D

Szóval szummaszummárum az ilyen esetek egész egyszerűen MUST OK!!!! kész pont! ezekre, akár mennyire is borsódzik a hátad, el kő menni! Agyon kő baszni magad (ahogy legjobb barátnőm mondaná), és kész! :D

És hát nem kicsit meg is van az eredménye!!

Szerző: Nikili  2013.10.06. 21:11 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr175554460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása