Ezt a kis kedvességet mindenképp meg akartam osztani Veletek!

 

Sokszor hallottam már hírét, hogy a kevésbbé stabil exisztenciával rendelkező emberek nagy százalékban sokkal "jobblelkűek", sokkal adakozóbbak, mint pénzesebb társaik...Valamint, hogy a 'karma' létezik. Ha önzetlenűl adsz, mástól visszakapsz, és így folytatódik, mint egy láncolatként!

 

Valahogy nem tulajdonítottam sok jelentőséget neki... De most azt mondom, lehet benne valami...

 

Kb 2 hete egy nagyon kedves kolléganőm nekem szegezte a kérdést "Tell me Niki, does Aron like remote cars??" 

Mondtam neki, hogy naná, ha tehetné a gyerek, csokin+pizzán élne és minden nap venne egy újabb távirányítós autot magának! :)

 

Mire Shanny (kolléganőm) rögtön közölte, hogy "Good. I am going to bring him one tomorrow!"

 

Hiába mondtam neki, hogy DEHOGY, nem azért mondtam, meg hogy ne vegye már el a fiúktól stb, de hajthatatlan volt, hogy van elég ilyen autojuk a fiuknak.

 

                       ************

 

A lány gyedülálló anyuka 3 fiúval, nagyon nem könnyű sorssal! 'Project' ből jött és tört ki!! Ahonnan Ő jön, ott nem az az emberek legnagyobb gondja, hogy melyik nevelési elvet kövessék, vagy hogy milyen különórára járassák a gyerekeket, vagy hogy hova is menjenek nyaralni.... Ott tulélésért küzdenek!

 

                        ************

 

Vegül nem forszìroztam a témát, gondoltam talán már tényleg megunták a srácok az autot vagy ilyesmi...

 

Erre másnap beállít a lányzó egy VADIÚJ, még dobozban lévő óriási (legább is nekem óriási, Áron sosem kapott ilyen nagy autot még..) távirányítós jeep el!

 

Ha jól emlékszem 1 órán át vitatkoztunk...

-NO Shanny, absof***inglutely NO!!!

-Come on Niki, leave me alone...

-No, I cant take it!!!!I'm serious! 

-Sure you can and you will!! I'm serious, too! I asked my son, if I can give his car to a very nice boy. He said, OK! So shut the f** up!

:)))))

 

Ésatöbbiésatöbbi

 

Áron&Árpi aznap uszkve 2 órán át "vezették" a szuperjárgányt, majd Áron később garázst biztosított a verdának.

Imádta...

 

Elmeséltem Áronnak, hogy ezt az autot nem Anya meg Apa vette. De még csak nem is Nagyi/Mama, hanem egy pont vele egyidős kisfiu küldte...

 

Miután tisztáztuk, hogy nem, nem kölcsönbe, hanem örökkére nekiadta, elgondolkodott, és nem szólt semmit. :)

 

Azóta rendszeresen állít össze csomagokat a játékaiból barátainak, és legfőképp Annának (unokateso) :)

 

Más számára lehet nem tűník túl nagy dolognak, de én nagyon meghatódtam

Szerző: Nikili  2015.01.22. 21:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr127099163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása