csak nem bírtam ki, 3szor is elköszönök Ünnepek előtt :)

Most viszont tényleg nem leszek hosszú! Csak annyira jól esett ma, amit Márton felesége felajánlott, hogy kénytelen vagyok megosztani! 

Ugye BP re NYC ból fogunk repülni , és NYC be pedig bérautóval megyünk, amelyet ott adunk le a reptéren értelem szerűen. De vissza jegyünk már DC be szól, ami már csak 2 órányira van Richmondtól, így erre az útra megkérdeztünk egy egyedülálló srácot, hogy eljönne e értünk. Aki nagyon kedvesen rögtön igent is mondott! Nagyon örültem neki, mert az tényleg kidobott pénz lett volna, ha még DC ből ide vissza is autót kell bérelnünk...Viszont ami a lényeg, és amiért most írfok, hogy ez a lány MAGÁTÓL ma megkérdezte, hogy mégis mi hogyan is megyünk ki a reptérre, és majd hogyan is jövünk vissza reptérről? És mikor mondtam, hogy oda nem lényeg, mert bérautó, akkor kérdezte, na jó de vissza hogy jövünk? Majd mondtam,  hogy vissza DC re érkezünk és Pali jön értünk. Ezután rögtön rávágta, hogy ha akármi miatt Pali nem tudna jönni, bármi közbejön neki, szóljak vagy Ő vagy Márton elugrik értünk!!!!! Csak úgy magától felajánl egy ilyet...Én meg vagyok még mindig rökönyödve... Otthon annyira nem lehet ilyet tapasztalni, hogy tényleg elszoktam én ettől nna! Mármint nem azt mondom, hogy nincs olyan barátnőm aki ne jönne ki magától, mert van! Hanem, hogy 1 fél éves ismerettség után ilyen szinten mindenben segítőkész legyen valaki..nekem ez döbbenet..!!! Mikre nem jó egy emmigrálás mi?? :D

Azt hiszem lassan nevezhetem már barátnőmnek is Arit..!! 

Na megint elköszönök, megyek mert holnap karácsonyi buli lesz Béláéknál, és még pakolnunk is kell kicsit vasárnap előtt, amikor kora reggel GO!!! :)

Szerző: Nikili  2012.12.22. 04:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr394977048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása