Nos, túl vagyunk az első új ovis hetünkön! Azt hiszem én izgatottabb voltam, mint a fiam! Hála istennek szuperül vette az akadályokat a nagyfiu!

Nade nem rohanok ennyire előre..Előszőr is új ovis kezdő nap előtti héten csütörtökön gyerek du 5 felé úgy döntött kihányja az egész aznapi élelmiszert magából..Néhány órára rá már láz követte, illetve vízkaki (sorry a szavakért, mi csak így hívtuk..). Na azon a ponton értesítettem a régi ovit, hogy nem megyünk másnap, azaz pénteken, illetve az új ovit, hogy szintén nem megyünk pénteken a "beszoktató" félórára látogatóba hozzájuk..

Mindenki nagyon remélte, hogy mihamarabb jobban lesz Áron...Gyerek mihamarabb jobban lett, és gyorsan szombaton du 5 körül Anya döntött úgy, hogy szétreped a bélrendszere, majd laza másfél órás vajúdás után kitettem én is az aznapit..aztán néhány óra után megint, meg megint...stb.. megjegyzem isteni volt úgy pozicióban lenni toálett előtt, hogy közben gyerekem a vádlimon ugrált és kiabálta "Anya most akkol hánysz te is?? beteg vagy?? " 

Elnézést az őszinteségemért, de ha nem írnám le, nem lennék sem én, sem hiteles..továbbá ez az én naplóm, amibe minden számomra fontos részletet le kell, hogy írjak :)

Na, nem mondom, hogy a topon voltam, mert nem voltam..Csak, hogy teljes legyen a kép, Apjuk is benyelte ezt a csodavírust..neve is van ám..de még milyen :) "stomach flu".. a drága..Úgyhogy immáron Áron jobban volt, mi pedig haldokoltunk majd 2 darab napon keresztül.. 

Hozzáteszem legjobban attól rettegtem, hogy húsvétra nem leszünk még teljsen jól, és akkor mi lesz a kaláccsal álá Niki, meg a sonkával, és a torma??? Szóval volt motiváció rendesen..

Láss csodát a szombati és vasárnapi purgatórium után visszapottyantunk az életbe, és szinte semmi bajunk nem volt már hétfőre...Szigorú diéta azért volt persze, senki nem akarta előről kezdeni..

Ily módon hát mentünk hétfőn a próba fél óránkra..Áronka nagyon jól szerepelt, tudtam mindig is hogy zseni fiam van, de azért jó ezzel állandóan szembesülni :) 

Aztán jött a kedd, az ELSŐ nap az oviban! Hála istennek semmi gond nem volt, semmi sírás, semmi szomorkodás! MIkor értementem kérdezgettem, mi volt?hogy érezte magát?aranyos e a Mr Troy (ja igen, mert ovobácsija van :D ), mire gyerekem ennyi válasolt 

"Nem, Anya nem alanyos Mr Tloj"

De miért nem Áronka?

"hát hát hát (és még 10 hát) azélt nem , melt Ő nem egy szép kislány"...

ennyi :D

Párhuzamosan új ovis első napjainkkal , illetve túlélésünkkel beszéltük Arival, hogy kéne egy husvétolást szervezni magunknak! Kölkök kereshetnék a tojásokat, mi meg ihatnánk meg zabálhatnánk..Jól hangzik, így megszavaztuk..aztán jött a bökkenő...Mi éppenhogy kigyógultunk a koleránkból, mire Nála nagyobbik elkapott valami köhögős, takonykóros finomságot, majd aztán gyorsan kisebbik begyűjtött magának egy tüdőgyulladást...így megbeszéltük, hogy akkor esetleg meg kéne várni, amig mindenki minden tbc-ből kigyógyul, és utána előrukkolni a husvétolással..

Mivel mi már rohamosan jobban kezdtünk lenni, így megnéztem neten, milyen programok lesznek husvétkor, mert tavaly is voltak. Találtam is mára is meg holnapra! (szombatra meg vasárnapra), és végül Ariék is tudtak jönni, így szuper volt!  A szombati programon vagyunk túl. remek időnk volt, spagetti pántos meleg és végig napsütés..Kölkök mehettek tojást keresni, traktorozni, ugrálni, kalapot csinálni (un. easter bonnet). Apa csinált is nekem egy codaszépet :) bibibiiii :) hordtam is végig a buli alatt :) Megjegyzem több bókot kaptam, mint amikor 10 éve seggigérő szoknyában némi felsőrészben végigflangáltam a Váci utcán..szal jól sikerülhetett az a húsvéti kalap :) Köszi Apaaaa :)

Holnap lesz a Parade, azon voltunk konkrétan tavaly. Szuper volt, tetszett, idén is megyünk, aztán meg irány Mártonék egy laza kis grillezésre, ha az idő is úgy akarja..(lehet eső lesz holnap..)

Ha már itt a Húsvét írok egy pár szót az itteni tradíiókról. Tényleg csak párat, mert limitáltak az ismereteim :) 

1.Itt nincs locsolkodás, de van sonkaevés. DE édes sonka :S Ez van skacok..vagy megszoksz vagy megszöksz az European Delibe, és gyorsan veszel 5ször annyiért mint normál boltban isteni kötözött sonkát..Mi előzőt csináltuk MOST, DE UTOLJÁRA!!!! Köszönöm szépen, nem kérek több honey ban pácolt sonkát..jááááááááááááááááááááááj! 

***

Viszont fittyet hányva az amerikai szokásokra, vagy nem szokásokra, megsütöttem életem első fonott kalácsát..mert kéremszépen nálam nincs húsvét honeyban pácolt füstölt sonka, torma, főtt tojás és fonottkalács nélkül ...  egyébként jelentem JÓ LETT a kalács..nnna, nem azé de télleg :)

***

2.Itt minden gyerek, nemtől függetlenül gyűjti a tojásokat! Annyi különbséggel, hogy itt un. egghungting van! Tehát a tojásokat vadászni kell, meg kell érte küzdeni :) Kicsit hasonlít Németékhez, ott annyi különbség volt, hogy eldugták a tojásokat, és konkrétan meg kellett keresni őket, nemcsak levadászni :)

3.Húsvétkor készülnek az un. easter bonnet nevű csodakalapok..minél izléstelenebb, összevisszább szinekből áll, annál jobban bonnet :) A tavasz ezer szinét probálja szimbolizálni a sok rozsa, ilyen olyan szalag, fátyolka stb, amit rákramlizol egy szalmakalapra. Jó pofa, holnap ebben fogok felvonulni :) Apa nem sajnálta se a rózsát, se a lila fátylat, se a piros nemtom milyen lógókat :)

No, most megyek rálesek a sonkámra, szerintem már kész, ugyhogy kiemelem a vízéből, és reménykedem, hogy kiűztem minden honeyt belőle azzal a "néhány" fokhagymával amit a vízbe tettem :) 

Hadd kívánjak Mindenkinek szuper Húsvétot! Aki otthon van, böcsüjje meg a füstölt sonit...hmmmm csak rágondolok, má csorog a nyálam..Akkor is elmegyek az Eu Delibe, azt leszarom, veszek még egy félháznyi sonkát..

Srácoknak üzenet: nem tom általában a csajok hogy vannak vele, de én pl rühellem a kölnis szarakodást, szal ha javasolhatok valamit...Petőfi után szabadon  "leöntöm dézsa vizzel a nyakát" :D

Ha má Húsvét, legyen kis humor is benne nem? :) Aki ezen megsértődik, az meg is érdelmi ;-)

ui.: Nálunk Apa má tudja a járást..Olyan kis kreatív, minden évben valami új marhaságot talál ki :) 3 évvel ezelőtti  volt az egyik csúcs :) Egy vödröt megtöltött jó előre vízzel, és mikor a kertben reggeliztünk, hirtelen felpattant felkapta a vödröcskéjét és oda akart rohanni hozzám, hogy leöntsön,  há NEM MEGBOTLOTT VALAMIBEN ÉS ELESETT??????????DE MEKKORÁT???????? behugyoztunk a röhögéstől :D mert azért még "utolsó" lehelletével kb 0,5 ml nyi vízet sikerült rámönteni :D

Szerző: Nikili  2013.03.31. 05:59 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr365185188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AmerikaiÁlom 2013.04.02. 23:02:15

Hát felénk az egyetlen irigylésre méltó dolog a Húsvétban tényleg csak a sonka volt. Az idő katasztrófa hetek óta. Az embernek nemhogy készülődni és locsolkodni nincs kedve, de nagyon élni se :) Az erkélyünkön egy hónyúl van. Nem vicc...Legyen már meleg!!!
Ja, amúgy jó olvasni, hogy ott is minden ünnepnek megvan a hagyománya, mégha kicsit más is, mint itthon. Egy olyan kalapot én is csináltatok majd Apával :))) Erről is kérünk képet!!! :)))
Ja, és így utólag BOLDOG NYULAT nektek!

Nikili 2013.04.05. 21:14:47

igen kicsit mások a hagyományok, amolyan egyveleg...de vannak tényleg jópofák!
jelentem meg probáltam fotot feltenni, de ez a béna blog.hu nem engedte..majd még probálkozom..

köszi :)

igen tudom, hogy milyen tavaszias idő van otthon..brrr..
süti beállítások módosítása