Mióta 2 kocsink van, és amíg még nem dolgozom, 100 százalékosan kihasználom a Y adta lehetőségeket, azaz minden órán ott vagyok, amit Chris tart!! Isten a csaj, nade nem is ez a lényeg.

Ma épp Yoga óráján voltam. Minden group excercise teremben van egy rahedli kellék, ilyen labda, olyan labda, súlyzóból kb 8 kül méret, tégla, kötél, szivacsból kb 5 fajta..stbstb.. 

Yogára szivacs meg néhan tégla szokott kelleni, esetleg kötél. Levettem a már eddig is általam használt jó puha zöld szivacsot. Szuper a szivacs , egy baj van vele, és ez elég nagy baj, hogy rohadt puha és csúszkál. Na most ha valaki volt már yogán tudja, hogy sok kitartás, feszítés bla bla van benne. Igen kellemetlen tud tehát lenni, amikor csuszkál a klassz puha szivacsod alattad, mert mondjuk épp a down dogból kell felemelni a bal lábadat..stb.

Előttem tornázó hölgy az óra kezdete után kb negyed órával fogta magát felállt és hátrament szivacsot válogatni. Néztem is, hogy na mi fene, most mégegy szivacs fog neki kelleni?! Egyszercsak mellettem terem, és annyit mond 

"try this one, you will see the difference" és visszament a helyére a világ legtermészetesebb lépteivel...Én majdnem köpni nyelni nem tudtam, annyira jól esett, de olyan kis balfasz tudok ám ilyenkor lennie, amikor ennyire nagyon meglepnek...szal csak egy amolyan kis szerencsétlen "oh, thanks a lot" hagyta el a számat.

Érdekes, de ez annyira jól esett, és akkor löketet adott, hogy majdnem végig bírtam csinálni kegyetlen Chris óráját is :) (én má csak így hívom..brutális a csaj :) ).

Aztán persze elterveztem még óra alatt, hogy ha vége, majd jól odamegyek a hölgyhöz, és mégegyszer nagyon de nagyon megköszönöm, mert tényleg kurva jól esett nnnna! 

Gondolom sejtitek, hogy pont úgy, ahogy elterveztem, pont úgy NEM mentem oda hozzá a végén..Valahogy olyan kis balfasz (jó lesz az nagynak is, mi? :) ) tudok tényleg lenni ilyenkor...És valahogy azt érzem, hogy ááá ez most olyan erőltett lenne, meg így meg úgy..és már annyira túlgondolom az egészet, hogy kb totálisan lebeszélem magam a dologról...sajna többnyira sikerrel...:( 

Nem mentem oda, bánom azóta is, mert tényleg sokkal SOKKAL jobb volt nyilván valóan azon a matracon, amit hozott nekem dolgozni! egyáltaln nem csúszott, asszem kimondott yoga matrac.

Azért hozzá kell itt tenni, hogy persze egy itteni embernek amugy ez nem is olyan nagy szám, hogy valaki ennyire nagyon segítőkész, azaz ez a NORMÁLIS...

Szerző: Nikili  2013.05.03. 02:03 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr145263206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adam G. Figler 2013.05.14. 14:16:45

Kedves Niki!

A kezdetek ota rendszeresen olvasom a blogodat (termeszetesen a parodet is :) ), de igazabol csak most vettem a batorsagot irni Neked.

Mint ahogy a tobbiek, termeszetesen en is probalkozom a GC-n, immaron negyedik eve. Kevesebb sikerrel eddig... Az a franya has not been selected...
De nem adom fel :)

Tobbedmagammal (aki egyebkent druszad) plusz egy Aron koru rosszasaggal szeretnenk kijutni az USA-ba elni, virulni.

Tobb alkalommal is voltunk mar kint Florida - Miamiban, elnek rokonok is NJ-ben, LV-ban. Nemreg jottunk vissza haza a kontinensrol.
Szoval tudjuk, hogy mit akarunk, mit keresunk.

Igazabol csak meg akartam koszonni a blogodat.
Sok lenduletet ad nekem, hogy olvashatom a kendozetlen, jo humoru irasaidat.
Csak igy tovabb, remelem sokaig lesz meg alkalmam olvasni rolatok, kitartast ad.
Es a jovoben talan batorsagom is lesz kommentelni! :)

Szep napot!
Adam

Nikili 2013.05.14. 15:35:01

Kedves Ádám!

Ne csináld má, mi az, hogy nem vetted a bátorságot?? :) Nyugodtan, bárki bármikor írjon! Kimondottan örülök neki, nagyon jól esik, és hízik a májam nem utolsó sorban :)

Sajnálom, hogy eddig még nem jött össze Nektek, ilyenkor mindig "kicsit" elszégyellem magam, hogy mi mennyit hezitáltunk, hogy egyáltalán jöjjünk e, aztán meg hogy maradjunk e, és meddig?!

Minden jót Nektek, hajrá!!! És kívánom, hogy így vagy úgy megvalósuljon az álmotok!!

üdv Niki

Adam G. Figler 2013.05.15. 21:57:07

Szia! :)

Koszonom a valaszod!
Mikor lesz uj bejegyzes? :)

Nikili 2013.05.16. 17:40:51

:) soon nagyon soon :D
süti beállítások módosítása