Annyira hülye vagyok! Tudtam,, hogy volt még valami konkrét oka, hogy megírtam a meglepi bulit, nem csak maga a buli..

eszembejutott, mit akartam mesélni :)  olvasd alul ugyanezzel a színnel :) 

 

MEGLEPTÜK APÁT

Tegnap előtt töltötte Apa a 4. ikszet! :) Úgy gondoltam, eme nemes alkalomból meglepem! Szerveztem egy kisebb összejövetelt a tudta nélkül! MIndneki idecsődítettem 5re, Apát hívtam, hogy elmehetnénk valahova kajálni, úgyhogy mondja kb mikor ér haza, mert elkészülök addira!

Mondta, és be is tartotta :D

Meglepődött, fingja nem volt róla, és örült nagyon! Háááát persze nem olyan volt ez, mint az én 30. ra kapott meglepi bulim kölkök nélkül, de klasszul sikerült! Gyerekek kinn motoroztak Áron otthonról kapott kismotorjával! Csodafolytán tegnap olyan megosztós napja volt hála égnek, így mindenki mehetett vele egy egy kört :) 

Fiuk (apukák mármint) benn dumáltak, mi csajok meg kinn a kölkökkel! Amolyan lájtos zserekzsúrba torkolló buli volt, de jól éreztük magunkat, és Apa is, nekem ez volt a lényeg! :) 

Ilyen alkalmakkor érzed igazán, hogy távol vagy otthonról, ahol mindenkinek ott vannak az Ősök, ilyenkor lepassz, aztán jöhet az ereszd el a hajam...Dehát valamit valamiért , mi?

Apának megsütöttem amugy életem első pogiját, ami jó is lett! Nagy hír tudom :) 

Anyuval voltunk vásárolni a bulira! Mivel fingom nem volt, ki milyen sört akar majd inni, így vettem 3 fajtát, mindegyikből egy egész rekesszel, valamelyik csak izlik majd.. Mikor a pénztárhoz értünk, kipakoltunk, ahogy szoktunk, a srác a pénztárnál viccesen megjegyezte, hogy azon tűnödik, hogy vajon én kinézek e 21 évesnek, mert szerinte csak 17 vagyok. Véresen komolyan véve a burkolt bókot azonnal rántottam elő az ID mat, mire a srác "oh i was just kidding". Igen mondom??? pedig azt hittem télleg 17 nek nézek ki :D Haha, jót nevettünk oriási poénomon, majd megjegyeztem, hogy férjemnek lesz a 40. szülinapi bulija, nem tud róla még. MIre a srác megjegyezte "oh, he must be doing a great job for beeing celebrated like that". Hihi megint jót nevettünk, majd fizettem, és indultunk a kijárat felé. Nagyban pakolunk a kocsiba Anyuval, mire mondja, hogy nézzem má ott jön a fiucska a pénztártól. Odanézek, hát látom cammog a srác komotosan orbitál mosoly a fején, és lobál egy 18as stella rekeszt :D Úgy otthagytuk mint a szar...észre se vettem, hogy 1 rekesszel kevesebb lenne...

Az izlett mindenkinek a legjobban ;-)

Szerző: Nikili  2013.05.21. 16:58 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr255311495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nikili 2013.05.21. 17:15:19

Ádám!

meg akartam köszönni Árpi nevében is, erre valami moderálásra kattintottam véletlenül...:S
ügyi votam megint :)

Köszi szépen! ha tudom visszahozom a kommentedet, ha nem, akkor így jártam :S
süti beállítások módosítása