Hát kérem szépen tudom hogy HÁT tal nem kezdünk mondatot félreinformált merev tanárok szerint de Vekerdy bácsi megnyugtatott, hogy nem döföm hátba az anyanyelvemet, ha én mégis megteszem sőőőőt :) 

Szóval HÁÁÁT kérem szépen elérkezett az idő....JÁÁÁÁÁÁJ!! Holnap hajnal 6kor beállok a mókuskerékbe, taposómalomba, a sorba, a monotonitás szükség világába, azaz kezdem a kőfejtést...

Durva mi??? Ma kénytelen voltam nyugtatni magam, ki is ürült a gin es üvegünk, hogy rohadna meg :) megint kérnék egy perces néma csendet..

Amugy komolyabbra fordítva a szót, bár minek?! :) Vegyesek az érzéseim..Valahol tényleg várom, mert új emberekkel mindig is szerettem megismerkedni, érdekel roppant mód mindenkinek az élete alakulása, hogy úgy mondjam. Itt általában külföldiekkel fogok dolgozni, hiszen rengeteg dél koreai gyakornok van a szállodában. Engem is egyik gyakornok fog betanítani! Igaz ők fiatalok és bohók, de érdekel csomo minden velük kapcsolatban is..VAjon milyen lehet az élet Dél Koreában?? Mit gondolnak ők Észak Koreáról? stb.. 

A másik meg iszonyatosna ideges vagyok, hogy Apa betűri e a gyerek polóját reggel a nadrágjába?! Úgy akasztja e fel a hátizsákját Áronnak, hogy Áron simán hozzáférjen a hátizsák oldalában lévő kulacsához?? Időben egyáltalán el tudnak e indulni a fiaim??? Apának max 8kor el kell indulni, de az a max max! Vajon gyerek együtt fog e működni, vagy jól beint az apjának, aztán hisztizik, hogy márpedig Anyával akar oviba menni, vagy mitomén??!!! Jajjjjj annyira ideges vagyok ezek miatt a világot rengető problémák miatt...hogy el se hinném ha más mondaná..ha elhinném csak simán hülyének nézném magamat :D De hát ez van, ilyen vagyok :) 

Apa persze máris szopat, hogy mindent el fog felejteni, "miért, hátizsákja is van??" Abban van kb mindene gyereknek, váltó ruha toilett baleset esetén, fürdőruci (tegnap megnyitották a poolokat az oviban), türcsi, alvós sett, kulacs,..stb..

No meg okok, be vagyok parázva, hogy tiszta béna leszek majd...olyan régen dolgoztam már.. biztos a felfogásom se gyorsult azóta, szal ideges vagyok nna! Nem baj jól bebaszok ma, aztán simán felkelek majd hajnal 5kor..MERT AKKOR KELL KELNEM...na ez a másik, amiért tiszta para vagyok..már rémálmom is volt, hogy természetesen rosszkor szólt az órám, hogy nem találtam a ruhámat, hogy késtem potom 2 órát...Na jó folytassam?? vagy inkább hagyjam abba, ha még akarom hogy valaki is olvassa a blogomat???? :))

Egyébként van egy nagy hírem is! Nem vagyok terhes, nyugi! :) 

Mult hét pénteken volt egy amolyan nyár nyitó buli az oviban gyerekeknek. Minden szülő vitt valami irtó egészséges szart, amit a kölkök persze két pofára..Na nem is ez a lényeg, hanem, hogy direkt kicsit később mentem pénteken gyerekemért, hátha nem is veszi észre, és jól eljátszik...persze már ettől kész ideg voltam, néztem az órát, hogy mikor is indulhatok már gyerekért..Végül 1 órával mentem kb később a megszokottnál, és képzeljétek el mivel várt az én nagy fiam??!!!

"Anya, moszt már menni kell haza??"

Hát nem tudom, szivem, miért még játszanál??

"Igen Anya, hadd bringázzak még egy kicsit"

Hát ez..istenem, mintha hirtelen mondjuk a fuji szigeteken találtam volna magam koktéllal a kezemben Apjukkal mellettem, gyerek  a helyi nanny vel rohangál a parton...

Valami ilyen boldogság öntött el...Képzeljétek pontosan 39 percet kellett várnom gyerekre (mértem!!!), mert ő bringázott még!!!!!

Ezzel a csoda élménnyel búcsuzom mára!  Mennem is kell amugy, mert Apjuk ma csak a meseolvasást vállalta be, én megyek altatni :)

HALÁL A MÁJRA!!!szép estét :)

ui.: ha tuléltem a holnapi kelést, és munkanapot, ÍGÉREM jelentést adok!!!!

Szerző: Nikili  2013.06.18. 02:49 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr435366552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balazs1981 (törölt) 2013.06.18. 07:56:14

Adóztam 1 perces csenddel..
Csak nem tudom minek kellett? Annak hogy vár a melós élet vagy hogy kiürült az üveg?:DD
Amúgy egy kalappal:)

Nikili 2013.06.18. 11:31:18

Balázs!! ott a pont!! ;-)

is-is :D

Na megyek, most pontosan 5:30 am van, indulnom kell, vár a bánya..

Balazs1981 (törölt) 2013.06.22. 13:20:52

Na mi van veled, semmi? :D
Reklamálni szeretnék az elmaradt beszámoló miatt:P
Bár gondolom a jómunkásember élet eléggé lefáraszt azért nem történt még meg...:)

Nikili 2013.06.23. 03:58:27

Pótoltam :) köszi az érdeklődést :) meg a drukkolást , márha vót :D
süti beállítások módosítása