Rövid leszek de velős.  Kézejjétek el, Apát tegnap elhívta magához a nagyfőnök egy esti grillezésre...Apa meg még 4 IT s voltak ott, konkrétan a nagyfőnök házánál. Ilyen még otthon se történt vele, mióta ismerem, aztán itt meg még nincs is egy éve, és máris elég jól néz ki a szénája..reméljük ez még így is marad legalább két napig..Najó talán tovább, de itt USA ban azért könnyen változnak a pozíciók...hol fent, hol meg lent egy szempillantás alatt..

Függetlenül USA szeszélyességétől én nagyon büszke vagyok Apára! És talán még boldogabb vagyok, hogy ha nem is otthon, de legalább néhány méterrel odébb egy másik kotinensen  van, aki értékeli a tudását!!!

Tegnap egyik kis délkoreai kislány kérdezett tőlem valamit. Mig vadul magyaráztam neki, megpillantotta az ujjamon a jegy-gyűrűmet, majd fennhangon felsikított..."WOWWW YOU ARE MARRIED?????  I never thought you were married?!!??!!" ÖÖÖ most erre mit lehet mondani...Két dologra gondnoltam, egyik hogy annyira fiatalosan gyönyörű vagyok, hogy nem gondolta volna, hogy MÁRIS bekötötték a fejem, a másik meg, hogy lezbinek néz :D

Az, hogy kurva ronda vagyok, és soha nem gondolta volna, hogy valaha is bárki bottal is megpiszkálna.. ESZEMBE sem jutott :D

Szerző: Nikili  2013.07.18. 22:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr585414015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása