Csak egy rövidre ugrottam be. De olyan büszke vagyok Uramra, hogy muszáj azonnal eldicsekednem!!! :))

Ma jön egy üzi Apától úgy du  1 felé, hogy majd amikor tudom csörögjek rá. Ok, visszahívtam, és meséli, hogy a nagyfőnöke behívta magához az irodába, mert mitomén valami szarakodott a gépével, és Apa persze mint mindenre erre is azonnal tudta a megoldást, és csinálta is neki. Miközben Apa dolgozott a gépén, megjegyezte a nagyfőnök, hogy nagyon csípi, ahogy Árpád csinálja ezeket a "bravúrokat" "you are really good at it" mondta. Apa nagyon örült, jól esett neki. De hogy úgy mondjam, a nagyfőnöktől ezt már "megszoktuk", mert Apa szinte mióta ott dolgozik úgy érzi, hogy igen csak elismeri Őt a főnök, és pluszban még kedveli is. Node ami a lényeg, hogy benn volt az egyik tulaj is, aki viszont egy igazi fapofa. Akinél sosem tudod, hogy rühell, vagy semleges vagy neki, hogy meg van elégedve, hogy épp kibaszni készül a cégtől..Na szóval ő is bement az irodába, amíg Apa épp "heggesztette" főnök gépét, és hozzá szólt apához, hogy

"Árpád! How are you doing? I have heard lots of good things about you! I am really happy to have you on board!"

MINDEZT MR FAPOFA ÁTNÉZEKRAJTAD TÓL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szerintem egy kicsit én is magamra vettem a dícseretet..há végülis van valami ilyen duma, nem? hogy minden sikeres férfi mögött áll egy nő! :D :D :D :D

ennyi voltam, csá rohanok dodoért oviba..

ja igen, a pettyek Áronon ártalmatlanok, valami 5th desease szart kapott el, ami semmivel nem jár, csak pettyekkel..

Szerző: Nikili  2013.09.11. 22:01 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr975508163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tumak 2013.09.12. 13:46:18

Szia!

Örülök a sikereiteknek! Csak így tovább!
Jó hogy nem beteg Áronka!!!
:-)

Nikili 2013.09.13. 23:13:46

Köszi szépen!!! :) Ja az télleg jól jött, hogy nem beteg Áron :D
süti beállítások módosítása