Vasárnap meghitt búcsút vettünk Meseországtól, és nekivágtunk Sequoia-nak, de előbb mégmeghódítottuk Sierra Nevada-t! Mint már említettem a mammut fenyők hazája volt az uticélunk, s lakóhelyünk egy hétre. És noha a távolság mindössze brutto 50 mérföld volt Alabama Hills-től (légvonalban), a hegy megkerülésével ez felkúszott uszkve netto 250-300 mérföldre és finom 5 óra kocsikázásra.

DE sikerült még világosban megérkezni. Levertük a cölöpöket és utána gyönyörködni is volt lehetőségünk. Elképesztő volt ez a díszletcsere. A hegy másik oldalában lévő kopár sziklás, kaktuszos, sivatagos, halál völgyös kietlen csodából egyszerűen megérkezel a csupazöld pázsitos, narancsmandarinpomelos, pálmafás paradicsomba, majd feljebb mammut fenyős térdig érő havas hidegbe!
Amerre a szem ellát narancs, mandarin, pomelo és citromfák a kemping körül. Aztán autokázol úgy másfél órát hegynek fel (számomra szörnyű) szerpentínen és égig érő mammut fenyők vesznek körbe miközben ropog a hó a bakid alatt.
Áron és én áldjuk a nevét egyébként, aki kitalálta a sick motion tablettákat. Kanyargós utak előtt ezt szoktuk ebédelni, különben ki tudja mi s hol köszön vissza...
Nade vannak ám hétköznapok is:
Mivel az egy szennyes kosárra eső szennyesünk durván meghalatta az egy szennyes kosarunkat, nem volt menekvés, MOSNI KELLETT! Általában magàn kempingekben szok lenni mosoda, úgyhogy ha ilyen helyen vagyunk, visszük a tonna ruhát tisztulni. Mosás az egyik, amit a legjobban rühellek. Először is mindíg kifogy valami, mosószer, öblitő, színfogó kendő vagy a 25 centesek.. Másodszor meg, amikor 2 hétig nincs közelben semmi civilizáció, magyarul nem tok mosni, komolyan annyi textil összegyűlik, hogy a beach cartommal kell elvonszolni a mosodáig, ahol az összes rendelkezésre álló mosó és szárító gépet lerohanom, majd kurvára nem emlékszem, melyik mikor jár le, és mint a mérgezett egér, rohangálok oda vissza a trailer és a laundry között.. Szerencsére nem szokott tovább tartani mint 3-4 óra, mire elégedetten elhagyom az utolsó tiszta és száraz adaggal a mosodát. Márha nem felejtek az egyik mosógépben egy komplett adagot..(igaz történet).  Az ezután következő röpke 2 órás ruha hajtogatás, zokni párosítás már tényleg fel se tűnik..
Dehát kérem ez is része a 'full timer-kedésnek'.
Volt azért idő persze napozni, pihizni, kint főzni, kirándulni, hógolyozni, mammut fenyők lábánál nyakat kitekerni is!
Utolsó este gyújtottunk egy tisztességes tábortüzet. Előzményként egymást felhergeltük a szalonna sütéssel, úgyhogy 4 üzletet is megjártunk mire NEM leltünk sertés zsírszövetre, úgyhogy maradt az amcsi tepertő (bacon). Egész jól megoldottuk, csak azért is feltűzködtük a nyársra és láss csodát, isteni lett.
Az elmaradhatatlan bonfire desszert is előkerült. Természetesen én, mint az esetek 98%ban, most is szarrá égettem a marshmallow imat.. De lecsúszott így is S'Mores formájában.
Klassz volt ez a hét is, megint eljött a költözködés napja. Elrámoltunk, kiékeltünk, összecsatlakoztattunk s csak annyit mondtunk a végén :
' Vamos a la Playa! '
California West Coast here we come!!

Szerző: Nikili  2021.03.21. 22:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.