Egészen pontosan ennyiből állt a tegnapi spontán összeröfi megszervezése.

Az úgy volt, hogy szabadnapos lévén kihasználtam a remek alkalmat és kitakarítottam, valamint rendet teremtettem. Még a karácsonyfát is leszedtem!!HOPPÁ!! Mikor mindennel elkészültem, horrorfilmbe illő tisztaság és rend lett úrrá a lakáson, úgyhogy gyorsan kaptam is a telefont és végigtelefonáltam a társaságot.

Főcímben szereplő beszélgetés zajlott le háromszor egymás után.

Ezt követően Apát is informáltam a történtekről, aki abszolut támogatott tetteimben! Ezek után pedig átszaladtam a Wallmartba pizzáért meg boré, majd oviba gyereké!

6 ra már itt volt mindneki, 6:15 re pedig már a nappali romokban, pizzák sültek, mi meg ittunk..:) I love it! :) Gondolom nem kell agyonrészleteznem, hogy most sem volt rossz a hangulat! Volt őrjöngve rohangálás, sikongatva ugrálás a trampoulinban (Istibizi P vel kell írni. Mi is csak akkor tudtuk meg, amikor Apa nem talált tramBoulint az Amazonon..), legózás, veszekedés az összecsukló foszforeszkálós varázsgömbön, borozás, santolibrezés, pizzazabálás, pofázás, bort tejjel összeöntés (na ez véletlen műve volt), valamint mint az est fénypontja EGYÜTTFÜRDÉS. Már ami a kölköket illeti :)  Áron Márcuska, Lily meg Zsozso, így Édesnégyesben öntözték meg a fürdőszobát, beleértve minket is.. SPA programot egy finom 20 perces meztelenül sikongatással egybekötött ágyon történő ugrálás követett, amely közben a Jingle Bells című sokak által ismert nótát zengték az ifjoncok! (Kár, hogy ma már túl prűdek "vagyunk", és nem lehet egy ilyen szenzációs hómvideót nyilvánossá tenni...;)) A kórus probának egyébként "Münchausen Báró kalandjai", az én békebeli diavetítőm valamint szintén saját bársonyos meseolvasó hangom vetett véget. Ezt követően jött még néhány UTOLSÓ chapter az AnnaPetiGergőből, majd Áron ágyba a többiek meg hazaszivárogtak.

Noha nyomatékosan megtiltottam, hogy a nappalinkban keletkezett 18 cm vastag játékréteget "elkotorják", néhány ellenszegülő mégis nekiesett, így nem volt olyan ijesztő a látvány, amikor lesettenkedtem Áron szobájából, miután elaludt.

Utolsó percekben hallottam, hogy még gyorsan lefixáltak egy favágó bulit is Béláéknál, akik most vettek új házat, és szeretne 2 fát kivágatni, de nincs kedve NOKIDDING 3500 dolcsit fizetni érte...

Szummaszummárum engedjétek meg, hogy Uram szavaival zárjam e bejegyzésemet:

"Ügyi voltál Maaanci!!!"

Szerző: Nikili  2014.01.19. 21:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr185760650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása