Most küldött üzit Ari, hogy a kolléganője egy perce kapott text et a lányától, aki Indiana ban egyetimsta, hogy shooting van a Campuson, és bezárták őket egy terembe, ahol elvileg biztonságban vannak...

TESSEEEEEEEEEÉK???????????

Azonnal hívtam, hogy  MIVAN????? Szóban is csak ennyit mondott, hogy az egyetem valamely épületében lövöldözik valami elmebeteg gyökér, és akiket tudtak átmenekítettek egy állítólag biztonságos épületbe, most ott várnak.

Komolyan mondom, hogy egyszerűen nem fér a fejembe, MIÉRT NEM LEHET azt a kurva fegyverviselési engedélyt szigorítani??????????????????????????? Mi szükség rá, hogy a rühes Wallmart ba betehessem azt a szemét fegyvert a kenyér és a tej mellé?????????? Kinek jó ez, könyörgöm????????????

Egyelőre bocsi, nem tok többet írni, egyrészt friss a hír, másrészről még én sem ocsudtam fel...

Ahogy lesz valamit hír ezzel kapcsolatban, azonnal jelzem!

Van hír! Bocsi, kicsit elcsúsztam vele..

Hála égnek Ari kolléganőjének a lánya épségben hazatért! Ha minden igaz "csak egy" tanár vesztette életét....

Azért szörnyű ez az egész itt, de tényleg! Anyáméknak egy szót se, szívrohamot kapnának...

Szerző: Nikili  2014.01.21. 18:40 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr275773916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágidenver 2014.01.23. 17:49:00

Ezen én is mindig fel vagyok háborodva! Itt is van olyan bolt, ahol számítógépet meg fegyvert árulnak! :O És különben is miért kell mindig lövöldözni másokra, ölje meg magát, ha már olyan kilátástalan a helyzete, ajjj
süti beállítások módosítása