Aprilis 20an, Husvetra valo tekintettel stilusosan elszoktunk Richmond varosabol, s meg sem alltunk egeszen Williamsburg-ig, azon belul Buschgardens ig..

Jogos a kerdes, hogy mi a lotudo az a "Puska akarmi", ahogy Aron nevezi Busch Gardenst :)
Nos ez egy csopp kis vidampark, bar azt hiszen ezen a szinten tenyleg csak az amuzment park megnevezest illo hasznalni! A hely brutalis nagy, brutalis draga,es brutalis sok brutalisan jo es brutalisan felelmetes mindenfele van.

Mivel a 'GROUPON' (vagy az Universum, mindegy) volt oly kegyes es megajandekozott bennunket egy 50 porszent off deal-el, igy felkerekedtunk Juliekkal meg Ariekkal, felpakoltuk kiccsaladunkat s nekivagtunk a huhuhuuuuu meg jujuuuuujjj ismeretlennek :)))

Azert Julieknak annyira mar nem volt ismeretlen, ok regi motorosok, igy legabb minnya ingye helyi kalauzunk is lett.

Arieknal volt a talalka es onnan egyutt mentunk tovabb konvojban :) Kicsit kestunk a reggeli bohozatunk miatt. En voltam a hibas nna FELIG..masik felig Juli.. Juli mar vett ilyen akcios kupont korabban is es allitotta, hogy nem kell kinyomtatni! Apa tobbszor feltette a "minden el van itezve Manci? Nem kene kinyomtatni a vouchereket" kerdest, amire pont annyiszor ravagtam a "persze, minden ok. Juli mondta, hogy eleg, ha mobilom bemutatunk!".
Aztan kiderult, hogy persze, hogy nem!! Apa indulas reggelen megint rakerdezett, de ezuttal a neten nezte is az oldalt, hogy hogyan is megy a dolog. Ketto masodperc mulva mar dorgolte az orrom ala...Ofkorsz, hogy ez a voucher NEM bevalthato mobil app el..:DDD jovanna..!!! :)
Na szummaszummarum, miutan uj jelszot kertunk, mert fingunk nem volt a regirol a Groupon hoz, majd kinyomtattuk a G oldalan a szobanforgo vouchereket magunk es Juliek reszere (:)) ), veeeegre elindultunk!

Mielott uccu neki lett volna, volt egy kis helycsere es tamadas. Aron es Marcus termeszetesen egyutt akartak utazni Sebi bacsi truckjaban, igy Aron s Apa atultek oda, mi meg csajok (Juli, Lily meg jomagam ) egyutt kornyezet kimeltunk a hybridben  :)

Hektikus indulas utan termeszetesen egy hektikus erkezes dukal. Meg nem ertunk oda, Apa hivott engem Sebi telojarol, persze nem hallottam, h csorog, igy hivta Julit, hogy a telefonjat, ami a tartoban van hozzuk feltetlenul a kocsibol. Juli meg ravagta, hogy az mar a taskamban van, mert hogy tolem azt kerdezte Juli, eltettem e az enyemet. Mondtam, hogy mar regen. No ebben a tudatban mindenki elindult a parkolo buszmegalloba. Ja igen, mert a hely nem kicsi, viszont k**va nagy, es busz visz a bejarathoz. Szal elbuszoztunk, majd ahogy nevetgelve nyomtatasos kalvariankon Apa ker, hogy adjam oda neki a telojat. Ekkor egy arcomnyi nagysagu D (=mint dobbenet) ulhetett ki fejemre, mert apa igy folytatta
"Haha na jovan Manci, add ma oda."
En mondom 'De apa nincs itt, nincs nalam. Miert nem nalad van???'
Apa meg mindig hahotazva meg van gyozodve rola, hogy viccelodok
"JOvan Manci, most mar kirohogtem magam.add mar oda"

Amikor legkomolyabb  arcomat vettem elo, na akkor elhitte... most nem ideznek :) Mindenesetre Apa sorsa: busz vissza parkolohoz, ott megkeres kocsi, kivesz telo, visszabusz bejarathoz, megkeres ELMO place, ahol a kolkokkel vartuk...
Amugy iment emlitett tura vegere mar ugyubugyulu volt megint :) Ezt IS imadom Apaban, pikkpakk elszall a duh :))

Onnantol viszont kokemeny elmenyhadjarat indult. Volt ott pompei, ladikos vizi csoda, sarkanyos kilengos, autos korbejaros, fuggo hidas felmaszos eeeeeeees VERBOLTEN..amire kolkok nem johettek HALA EGNEK!! Nekem konkretan az eletem porgott le elottem, utana remegett a kezem ugy egy oran at...:)
Ezt a feszkot csakis egy jopofa Pils oldhatta fel ;)
Hozzatennem, hogy persze, hogy ez volt a legpiskotabb hullamvasut. Na kerem a GRIFFON..na az...NA AAZZ hat en csak lentrol lattam...DE PLUSZ SORT KELLETT IGYAK UTANA... erdemes raguglizni...

Nap vegere mindenki amugy HULLAMEREV faradt volt...ertem ezalatt a felnotteket is...
Rolam csak annyit, hogy 7:30kor ertunk haza, bevonszoltam magam a kocsibol a lakasba, hangosan horkolo gyerekrol lecincaltam a farmert, majd ledoltem ugy ahogy kell ruhastul az agyra 5darab percre....

Ejfelkor felriadtam, elmentem fogatmosni azt aludtam reggel 6:45 ig ;) s mentem futni...

 

ui.: Most elvonulok néhány hét szabira :) de még az is lehet, hogy tudósítok ;)

Szerző: Nikili  2014.04.24. 05:15 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr866076462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balazs1981 (törölt) 2014.05.01. 18:52:11

Hello :)))
Régen írtam már, de ma egyből eszembe jutott a blogod.
Képzeld kisorsoltak a lottón:D
4. alkalommal próbáltam és összejött :D

Nikili 2014.05.03. 16:55:01

WOW WOW WOW WOW!!!!!es GRATULA SZIVBOL!!!!
Hat tenyleg nagyon orulok ax oromodnek!!! Ez szuper, de jo! Mondtam mar hogy WOW? ;)
Any ideas, hova, hogyan, kivel stb?? Akkor ma ERRE IS iszunk a reg nem latott haverokkal ;)
meg egyszer gratulalok, es minden publikus es foleg nem publikus reszlet rohadtul erdekel ;)
Udv N

Balazs1981 (törölt) 2014.05.03. 19:23:31

De aranyos vagy :)
Hogy hova az még képlékeny, a kivel az nem sajnos. Úgy néz ki egyedül. Dehát még van bő 1 év addig.
Egyébként nagyon szimpatizálok Texassal, azon belül San Antonio.
Tudom baromi meleg és hurrikános, na de nincs income tax, közel van mexikó, az öböl és igazából a keleti part ugyanannyira van mint a nyugati ha esetleg be akarom járni majd Amerikát :)
Szóval most arrafelé gondolkodom, ahogy olvastam IT szempontból is felkapott a város, már ami a munkalehetőséget illeti.
Szóval jelenleg ez a tervem, aztán meglátjuk mi valósul meg.
Legközelebbi hazalátogatásotok alkalmával esetleg összefuthatnánk, már ha bokros teendőitek közé befér egy kv-zás... ;)

Sz. Tib 2014.06.09. 15:12:29

Halihóóó :)

Árpibá vezet egy poszttal, mi történt, hogy hagyod nyerni ???

Nikili 2014.06.10. 11:09:40

KIZART! :) Mar uton van az otthoni beszamolo...
süti beállítások módosítása