20140509_124405_1402409116.jpg_3264x2448

E bejegyzes meg "a Magyalolszagon" (ahogy Aron hivja) kezdodott irodni, majd Europa valamint az ocean felett folytatodik. Hogy hol fejezodik be?! Who knows ;) 

Mert, hogy epp uton hazafele, gyerek olemben alszik (szigoruan nyitott szemmel , ezt mindig megigeri ;) ).

 

Magyalolszagi resz:

Szóljon hangosan az ének, örülj velem kérlek, úgy, ahogyan én...!!!

 

Ejjha, nem unatkoz(T)unk!

 

Ez most az a bejegyzés lesz, ahol NEM KEGYELMEZEK, leírok MINDEN EGYES PARÁNYI részletet!!!! Muszáj gyerekek, bennem van a slung :) Úgy is mondhatnám, hogy visszatekerem az elmúlt néhány hetet és lassított felvételben kielemezem ;)

 

Odaút:

Április 24-én az én drágaságos Ari barátnőm behuppant a kis hybrid CUVnk ba (vagy a tököm tudja, hogy kell írni..ha beledöglök se tudom megjegyezni, hogy melyik van előbb...Y vagy I....igazából én lesz@rom..remélem Ti is .) ) és felvitt minket 'Pestre' (DC) be . Ott sűrű ölelkezés közepette azért elküldött a k...a anyámba, hogy megyünk...és különben is Ő is akarna , és különben is ha merészelek nem visszajönni agyonver..stb, majd ájlávjúztunk kicsit, aztán mi be a reptérre, ő ki az IKEA ba :)

Áron nem kevesebbszer mint másodpercentként 35ször kérdezte meg "Na de hol vannak nagyiék???????, Nem látom őket Anya, Apa!! HOL VANNAK?????? akkor most itt lesznek Nagyiék??? Anya, de most akkor hol lesznek Nagyiék???Anya, azt mondtad, hogy Nagyiék várnak a reptéren, NEM LÁTOM ŐKET, hol vannak????Ott???" És itt még csak DC ben voltunk, a security check en SEM TUL! 

 

Hosszú tízperceken át próbáltuk gyereknek elmagyarázni, hogy attól, hogy valamit másodpercenként 35 ször kérdez meg, még nem fog ellőbb megtörténni, DE semmi...

Majd a 36ik alkalom után ránéztem gyerekre, és ennyit kérdeztem tőle "Áron, most komolyan kérdezed ezeket, vagy csak csinálod??" Mire akkor még nem egész 4 éves fiunk ennyit válaszolt "jaaaaaaj cak cinálom anya"....

Onnantól egész jól viselte az egész hátralévő utat (14,5 óra).

 

Idén úgy hozta a sors, hogy Brüsszelben szálltunk át, mert hogy Brussels airlines jóvoltából jutottunk el kishazánkig. Na most, mint azt már korábban is írtam, egy napos késéssel vettük meg a jegyeket, mint hogy eredetileg kinéztem őket, ily módon nem teljesen ugyanazokkal a paraméterekkel! Konkrétan az volt, hogy vagy fizetünk 200 dolcsival többet per fő és nem várunk a csatlakozásnál Brüsszelben, vagy nem fizetünk többet és várunk 9 darab fucken órát a csatlakozásnál...utóbbit választottam Apa bele egyezése nélkül! Vannak dolgok, amikben azonnal döntök :D

 

Na most megérkeztünk Brüsszelbe, lelkileg felkészülve a totális öngyilkosság közeli állapotra...4 éves gyerekkel 9 óra várakozás 8 óra repülő út után...mondjam vagy mutassam?? És nekem -tőlem nem megszokott módon - támadt egy teljesen sürreális ötletem..."Apa, én odamegyek a check in pulthoz, azt megkérdezem, háááátha fel tudunk kúszni a korábbi járatra vmi csoda folytán.." Apa ekkor tudatta velem, hogy neki már az egész repülő úton ez járt a fejében (8 óra), hogy talán meg kéne ezt kérdezni..dehát ugysincs esély rá...vagy mégis? vagy mégsem? Nem is tudom.. Lehet, majd mondom Mancinak, hátha megkérdezi..

 

Nem tok pontos adatokat, de férjemet ismerve kb így filozolfálgathatott, miközben én csak egyetlen szikra hatására azonnal mondtam neki az ötletem, miközben már úton voltam a check in pulthoz...és láss csodáááááááát

Nem, hogy volt hely a korábbi járatra, DE KONKRÉTAN A BUSINESS CLASS ON UTAZTUNK EEELLLSSŐŐŐŐ SORBAN!!! Na mekkora dzsedi vagyok?????? :D

 

Ennek köszönhetően nem öltük meg sem magunkat, sem másokat, épségben megérkeztünk a reptérre, ahol Anyuék már fülig érő szájjal várakoztak reánk!

 

★★★★★★

 

Intermezzo Europa felett szallva:

Minden siman ment, bucsu a repteren Anyamektol, Anyosomtol, security check is done. Gyerek elkepesztoen nagyfiusan viselkedik, szavam nem lehet. Megkeressuk a gate t, ha nem pont a mi jaratunk kesik???? Egyelore drukkolunk, hogy rendben elerjuk a Washingtoni gepet! De nyilvan el fogjuk, mert ugy akarom :)

 

Elertuk ...

 

★★★★★★★

 

Programok:

 

Keresztelő: Tehat ott tartatottam, hogy megerkeztunk BPre. Rogton masnap mentunk sogoromekhoz keresztelore. Anya elotte gyorsan utbaejtett egy fodraszt, es onnan go. Nana, hogy nem vittunk kocsitoltot, nana, hogy lemerult Apa teloja, es nana, hogy finoman szolva  nem voltunk "jo idoben".

********************

 

Megint intermezzo. Muszáj kiírnom magamból azt az érzést, ami a fodrászhoz vezető úton töltött el. Nem is tudom, mi volt pontosan. Metróval mentem, mert a Moszkván van a fodrász csajszi, a metróig meg gyalogoltam egy pár percet, Ahogy mentem az utcán hihetetlen öröm volt bennem. Nem tudom megmagyarázni miért?! Aztán később gondolkodtam rajta, hogy vajon mi lehetett, és asszem talán rájöttem. Iszonyatosan jó érzés volt azzal a tudattal Pest utcáin mászkálni, hogy EZAZ, MI MEGCSINÁLTUK!!! Álmodtunk egy nagyot, és megcsináltuk.. Igaz még a közelében nem  vagyunk a végének, de valahogy mégis ez volt az érzésem..

 

Szerintem kb mindenki hülyének nézett, mert folyamatosan mosolyogtam, bárkire aki szembejött (hozzáteszem, ez nem nagy kunszt annak, aki már élt itt..tudja hogy ez itt alap), és isteni volt magyarokkal metrózni, isteni volt a fodrász csajszi kérdészáporára válaszolgatni...Asszem talán úgy tudnám összefoglalni, hogy "I FEEL GOOD" :D

 

*********************

 

1re kellett odaernunk Érden a templihez, hat ne kerdezzetek hogyan, de 1 utan 5 perccel beestunk...

 

Utana nagy buli, grill, bogracs, minden ami kell. Aront "szetteptek" volns a rokonok, hagyta volna magat. O viszont Anna mellett voksolt. Anna 10 eves unikatesoja Aronnak. Eddig nem hittem benne, de most mar azt mondom, VAN elso latasra szerelem!

 

Aron elso 10 perc utan odaszegodott Annahoz es gyakorlatilag masnap delig, amig el nem jottunk nem engedte el a kezet! Imadtak egymast, annyira edibedi cukimukik voltak, de tenyleg!

 

Vasarnap delben vissza Pestre, Apa szaladt osztály találkozóra, én meg spontán felhívtam egy barátnőmet, nem ugrik e át egy pár percre. Azonnal ugrott, dumáltunk pezsgőztünk..

 

Aztán az első hetünk nagyjából ügyintézésekkel telt! Áronnak útlevél hosszabbítás, nekünk fogászat, mindannyiunknak kijelentkezés Magyarorszgáról stb..Na itt amugy meg is állnék egy szóra! Komolyan mondom LE A KALAPPAL az Erzsébeti Okmányiroda előtt! Azt a kiszolgálást, amit ott kaptunk..??!! Elképesztően kedvesek, rugalmasak és tényleg minden ami az ügyfél kiszolgálásról szól (legalábbis szólnia kéne) az ott megvolt! Nem akarom  részleteiben elmesélni, a lényeg, hogy a neten időpontot foglaltam előre "kijelentkezés" címszó alatt. Na már most, ez csak az állandó lakcím változáshoz tartozó kijelentkezésről szól. Az országból nem okmány irodában kell kijelentkezni. Odamentünk mit sem sejtve, ott a securitys bácsika mondta, hogy huha az országból itt nem tudunk kijelentkezni, de máris intézkedik. Pontosan egy perc múlva megjelent a bácsi, és hátra kísért bennünket az okmány iroda vezetőjéhez, aki óriási mosollyal az arcán üdvözölt minket, majd megkérdezte, hogy miben segíthet? Elmondtuk, azonnal adott nekünk másnap reggel 8ra időpontot a népesség nyilvántartóhoz, és elmondta, hogy ott lehet majd ezt megtenni. Még viccelődésre is volt ideje, mikor Árpi lebetűzte nem egyszerű vezetéknevünket...Elég sok betű, elég faramuci. Mire a vezető nőci rám nézett majd megkérdezte "és Maga ezt felvette????????" :D :D 

 

Szóval, el voltunk képedve! Másnap természetesen gördülékenyen ment minden, ahogyan a vezető hölgy előző nap megígérte! Szal itt most kérnék is egy 1 perces néma csendet! Külföldön élő magyar állampolgárok vagyunk!

 

Az ügyintézések mellett persze volt idő minden másra is! Programból programba mentünk, gyereket alig láttuk..Ő gyakorlatilag érkezésünktől kezdve Nagyiéknál aludt, ha mi átmentünk hozzájuk, azonnal vissza is küldött minket a másik lakásba. Gondolom jobban elvolt, mint szerettem volna :D

 

Pénteken régi kedves kollégákkal ültünk össze santolibrézni...Na nekem megint jól sikerült...Másnap csak du ig vezettem a porcelán buszt...De megérte! :)

 

Családos programokra is mentünk persze, barátokhoz Kistarcsára pl. Na ilyen programokra hajlandó volt velünk jönni a fiunk :)

 

Aztán eljött a májust 10 :( Apának mennie kellett haza...Búcsúzkodás és már repült is az Óceán felett...

 

Apa nélküli három hét:

 

Utána kezdődött az árnyékolt paradicsom...Rohadtul hiányzott Apa, elmondása alapján mi is neki..

 

***************************

 

ezt az adagot most "bekuldom"

Folyt kov...

Szerző: Nikili  2014.06.10. 16:11 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr436291900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sznandor 2014.06.28. 23:06:39

Nagyon kifejező fénykép,ahogy a távoli magaslatról néztek a Dunára a Parlamentre és átvitt értelemben Magyarországra....

Nikili 2014.06.30. 03:29:39

Érdekes gondolat, nagyon találó! Eszembe sem jutott, de tényleg..
süti beállítások módosítása