Így nevezik itt USA ban, amikor "A" kőfejtő osztályról átkerülsz "B" kőfejtő osztályra! Miről rizsázok? Nem elég, hogy eltűnök hetekre, még nekiállok virágnyelvet alkalmazni...mi?
OKOk, na szal 2,5 héttel ezelőtt Rose a HR ről letelefonál az étterembe mondván, hogy velem szeretne beszélni. Úgyhogy amikor tudok, ugorjak már fel irodájába egy pár percre.
Mondom ok, hogy ezek ki akarnak b@..ni, NADE máris?????
Általában mindig ilyen önbizalommal túl fröccsentve állok hozzá ilyen "ha van időd gyere be az irodámba, szeretnék beszélni veled" ek hez...
A lényeg a lényeg, szóltam David nak, hogy ha nem gond pár percre nélkülözzön már, mert Rose beszélni akar velem..
David áldásával felszambáztam a harmadikra. Rose már nagyon várt, amolyan igazi amerikai HR es mosollyal s egyben Bolgár akcentussal gyorsan megkérdezte hogy vagyok majd hellyel kínált...
Na mondom, ebből mi lesz?! Épp, hogy tűnődni kezdtem volna ezen, jött a kérdés...A kérdés, amitől 10 éven keresztül (otthoni álláskereséseim alkalmával) gyakorlatilag konstansan rosszul voltam/víz kivert/halálba lehetett kergetni/hajam égnek állt blabla
"What is your future plan with this company? / Where do you see yourself in 1 year?"
Az ilyen kérdésekre mindig csípőből tudtam volna a választ, csak sose volt annyi vér a pucámba..hozzáteszem, most sem..."Where where?? Hawaii on egy Mohito val a kezemben vazze..."
Zavartan mosolyogathattam, és nyilván próbáltam legmaximálisabban palástolni másoknak nem kicsit és nem ok nélkül arrogánsnak tűnhető arckifejezésemet...Ti, akik már olvastok egy ideje, tudjátok az "én és a munka" területen elfoglalt szilárd álláspontomat, szal most nem ecsetelném...
Tehát ebből egyenes arányban csakis az következhet, hogy egy ilyen típusú kérdést nem tudok értelmezni...??!! Én nem hobbyból járok dolgozni, sosem tettem, sosem fogom! Egyetlen oka van, ami viszont erősen nyomós : a Pénz..tadaaaaaaaaaam :D Ezek után nyilván értelmét veszti bármilyen "milyen terveid vannak a cégnél", vagy "hol látod magad ekkor meg akkor" vagy "nem érzed, hogy többre lennél képes..etc.." kérdések..Legalábbis számomra!
Mivel azonban azt nem válaszolhattam, hogy a terveim a céggel a következő "kifizetni Áron oviját." Így gyorsan valamit ki kellett találni, és akkor jött a szikra: legjobb védekezés a TÁMADÁS!! :) 
Hu de rafkós lettem mi? Úgyhogy fogtam magam, és orvul visszakérdeztem "Rose I dont really understand you here..Why do you ask all these questions???"
És akkor végre maga mögött merte hagyni a "sales bullshitt et" és közölte, hogy neki meg Regina nak (könyvelő nőci, aki magyar származású, de nyugi nem beszél magyarul :) ) fog kelleni egy asszisztens, amolyan "Mädchen für Alles" és ők mindketten engem szeretnének nagyon!
Na mondom ez a beszéd...Milyen munka idő és mennyi a pénz?  12,50/óra és simán ok, ha csak 4 napot kőfejtek. YESS
Kis haladékot kértem, hogy Apával is átdiskurálhassam, meg amúgy is, hogy nézett volna már ki, ha azonnal igent mondok nem? Egy ilyen komoly állásajánlatra??!! Szal baromi komoly arcot vágtam, és biztosítottam róla Roset, hogy marhára appreciate olom az ajánlatot, de egy nap gondolkodási időre szükségem lenne. Ez egy nagy döntés, a férjemmel is szeretném megbeszélni, mielőtt döntök. 
Teljesen betalált a dumám (asszem legább is :) ), Rose persze mindent megértett, és egyet is értett..elmondása alapján, majd hazaballagtam! Addigra már persze Arival pofáztam a dologról, Ő mondta, hogy azonnal fogadjam el! Szuper lehetőség bla bla. Aztán Apa is azt mondta végülis este, hogy hát ez egész jól is mutathat a CV ben, ha ne adj isten később is dolgoznom kéne :D NEM TERVEZEM!! :D
Na szummaszummárum, IGEN t mondtam. Másnap delet azért kivártam :D hívtam Roset, és tudattam vele a döntést! Füllel hallhatólag sikított örömében (lehet, hogy félig még őszinte is volt :D )
Ezekután már csak egy dolog aggasztott, hogy külön megkért Rose, hogy Bélának még ne mondjam, majd Ő szeretné..Igenám, de mivel tudtam, hogy Rose és Béla kb rühellik egymást, sejtettem, hogy ebből azért lesz egy kis gond..Hát lett is, de csak kicsi, ahogy sejtettem. Rose elég övönalulian közölte Bélával, hogy rossz híre van, mégpedig, hogy elveszíti very soon az egyik cashier jét...Nyilván való volt, hogy ez egy orr alá dörgölés akart lenni, csak kár, hogy épp én voltam a tárgya..mindegy Béla nem hülye, tudja, hogy ez remek alkalom nekem, hogy kicsit többet keressek, plusz ezt a tapasztalatot fel tudom majd esetleg használni később máshol stb...Csak pipa volt persze Rose ra, amit maximálisan megértek!!!
Nekem viszont szívből örült, ezt többször is elmondta, de ha nem tette volna meg, AKKOR IS TUDNÁM! Ő ilyen!
Most már 2 db hete office oskodom és mindenki ugyanazzal a kérdéssel támad minden alkalommal..."Na milyen? hogy tetszik?" ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
MUNKAAAAAA, semmilyen, ugyanolyan, mint az elmult 10 évben végzett munkáim. Irodában ülök, itt erőteljesen még papírokat kell tologatni (amit esküszöm még perverz módon élvezek is) és ennyi! Elvégzem természetesen legjobb tudásom szerint, amit rámbíznak! 
Ami viszont sokkal rosszabb az étteremhez képest, az időbeosztás...Mivel itt nem hajnal 6kor kezdek, így nem is délután 2kor végzek...Áron kb minden nap megkérdezi, hogy Anya, holnap is mész dolgozni? De ugye jössz értem??? Mert, hogy eddig én mentem érte majd minden nap (két nap kivételével), most meg, van hogy Árpi előbb hazaér, így ő megy érte délután is..
Mindegy, erre már amúgy kieszeltem  egy megoldást, csak hagyok még neki néhány hét kiforrás időt. Korábbanra akarok majd járni, és akkor előbb eljövök, tadaaaam :)
Az a baj, hogy Rose velem kb egyidős Bolgár nőci, aki amelett, hogy rém aranyos tünci münci velem, gyakorlatilag vagy teljesen pszihopata, vagy romokban a házassága...De valami k..ra nincs rendben annál, aki bemegy reggel 6-7 re majd este 9-10 ig nyomja benn...és simán benn van hétvégén IS!!! Most, hogy élvezhetnének kis "édes kettecskében"t a férjével, mert kislányuk otthon tölti (mármint Bulgáriában) a szünidőt....
Szal szar ám így felállni 4:30-5 kor az asztaltól...Na nyugi, azért megteszem!
Na durva mi? Nekem bejött az Élet! :)  1 év pénztároskodás után azonnal atyauristen lettem ;) 
ennyi
Szerző: Nikili  2014.06.30. 03:24 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr826454723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása