Na megint eltuntem egy idore…Tudom, hogy mindig a `szerencsetlen` munkat hibaztatom, de ha egyszer az tehet mindenrol…??!! Alig , de tenyleg alig van idom barmire is.. OK abba hagytam nincs nyavalygas…

Mielott bele kezdek a kisregenybe, eloljaroban hadd kerjek elnezest az ekezet mentessegeert, de most tolem nem megszokott modon az irodabol irok…Magam sem ertem hogyan, de van egy kis logasra ido J

Jelentem megjott Oscar, es meg 3 napon at jott mert hogy persze, hogy nem tudtak befejezni, amikorra igertek..es akkor se olyanra, amilyenre igertek..

S akkor bovebben errol:

Szoval utoljara arrol szamoltam be, hogy a `fiuk` megszakadnak a melotol, es lassan, de azert alakulunk alakulunk. Megbiztuk ugye a spanyol bandat, akik vegul sajat ertelmezesukben `befejeztek` a rajuk bizott munkat. Nos ez annyit jelent a mi ertelmezesunkben, hogy Arpadom uszkve 2 es fel hetig javitotta, amit elb….tak. Nem baj, azert kifizethettunk ra 700 penzt…Jo Pap is holtig tanul… Gondolom azt mar mondanom sem kell, hogy Uram a maximalistak terhevel latott neki, es ily modon nyilvan valoan ketszer annyi idobe tellett, mint a sapnyoloknak es termeszetesen tokeletes is lett!

Nappali fal festesre keszen all, glettelve, lecsiszolva, lealapozva!

Aztan, ennek oromere lebetegedett az egesz csalad… Annyira `imadom`, amikor vege a nyarnak…mondtam mar?? Na mindegy. Persze, hogy innentol Aron mindent benyel, ami a levegoben szalldos, marpedig az oviban szalldosnak. Ugyhogy hazatert egy kedves virussal, krupp a neve. Ez nem az a krupp, amit otthon altalban ismernek, ez egy virus, de ugyanazok a tunetei vannak. Ugyanugy meg lehet fulladni tole, az a lenyeg..Mondanom sem kell, hogy majdnem az ugyeleten kotottunk ki, de szerencsere jobban lett a gyerek, igy csak masnap rohantam vele dokihoz. Es, hogy kerek legyen a tortenet, mi is elkaptuk Apaval. Mi mar nem fulladunk, mivel ez csak gyerekeknel veszelyes, mi csak kb 4 hetig kohogtunk, nem akarhogy.. Aki jott hozzank, kb ugy erezte magat, mintha a Laszlo korhaz tudo osztalyan lenne..

Nade kemenyek vagyunk, tuleltuk..

Ugyhogy Apa bele kezdhetett a kovetkezo nagy falatba…KONYHA Azaz kezdhetett volna, ha kozben nem lepnek le Martonnal es Szabival 3 napra Eszak Karolinaba horgaszni..De ugy voltam vele, hogy ha valaki, akkor Apa megerdemli a kikapcsolodast..Igy engedelyeztem :D :D :D :D

Ezen a hetvegen viszon nincs menekves, konyha es Manci mar tukon ul ;b

 

Tortentek mas erdekes dolgok is. A baratnom pl itt van… Tudjatok, akik hazakoltoztek augusztusban. Sajnos kiderult, hogy hazassagi valsag van naluk, s rajottek, hogy Ok nem is igazan foldreszt akartak valtani, hanem csak valami nagyot valtoztatni, mert az ugy nem volt jo..

Most ugy nez ki, hogy talan sikerul rendbehoznijuk! En szivbol kivanom nekik, hogy ugy legyen, s persze azt is szivbol kivanom nekik, azaz magamnak, hogy visszakoltozzenek… Nagyon hianyoznak, Aronnak is a gyerekek, meg nekunk is a szulok! Tudjatok, amikor van kb 4 csalad, akik a barati tarsasagot jelentik tavol a hazadtol, akkor  baromira rosszul tud erinteni, ha a 33% csak ugy eltunik… Tapasztalatbol tudjuk mar Apaval, hogy sem a tul nagy sem a tul kicsi tarsasag nem jo. Mindegyik mas miatt..De sajnos abba, hogy visszakoltoznek mi nem sokat tudunk beleszolni…csak remenykedem benne.

Aron meg mindezt tetezven napi szinten kerdezi meg mostansag, hogy akkor mi mikor is fogunk hazakoltozni, mert O mar azt nagyon varja…Mit mondhatok erre???

Igazabol bizonyos ertelemben en is varom! Igaz most ha nem muszaj nem koltoznek meg haza. De mar varom, hogy eljojjon az ideje annak is! Igaz siettetni sem akarok semmit, igy is venszatyor vagyok mar..

 

Tegnap egyebkent olvastam egy nagyon erdekes posztot. Epp valami `ELETBEVAGO` meetingen probaltam ugy tenni, mintha figyelnek, mikor Apjuk kuldte a megmento uzenetet. Meghozza egy linket, elolvastam. Igen erdekes volt. Egy holgy, aki azon dilemmazott, hogy kislanyaval hazakoltozzenek e USA bol vagy ne.

Sok sok minden, amit ott leirt nagyon igaz, es en is hasonloan erzek. Persze rengeteg dolog szuper itt, ami otthon kevesbbe jo, de nyilvan megvan a forditottja is ennek.

Egyik kedvencemem, amikor arrol szamolt be, hogy bizony hianyozni tud az, amikor csak ugy a jatszoteri haverok szuleivel el kezdtek palinkazni a teren (spontan viccbol indult, aztan valora valt J Nekem nagyon bejon, az biztos hogy en vittem volna a kisustis poharakat J ), es SENKI NEM SZOL erte, viszont halal jol erzitek magatokat…

Az, hogy valoban itt marha nehez baratsagot kotni, nekunk nem sikerult meg EGY AMCSIVAL sem…Es mondjuk az meg hagyjan, nade konkretan akik itt elnek 12 eve azoknak sem…Akkor azert elgondolkozol, hogy ez hogy is van, meg miert is van? Hiszen az utcan meg BARMIKOR BARKI siman megszolit es 5 percben az egesz eletet elmeseli neked. Hogy milyen volt az elso abortusza, hogy sajnos a masodik gyereke autista, hogy nem lehet gyereke, de mar feldolgozta…stb stb stb…Mert egyebkent ha hiszitek ha nem, ilyenek az amcsik!! Ugyanakkor meg egyik se `hiv be a hazaba`, ha ertitek mire gondolok?!

Nekunk mazlink van a magyar barati tarsasaggal, de komolyan el tudom kepzelni, hogy depresszio kozeli allapotot tud eloidezni, ha nincsenek magyarok, mert csalad es baratok nelkul meg lehet gajdulni…

 

Gyerek es ovi:

Jelentem, 4,5 eves kisnagyfiunk egesz jol erzi mar magat az oviban! Tovabbra is az egetnivalo Oliver a legjobb haver, de mar tultettem magam ezen. Ms Tanya viszont, az ovoneni szuper, imadja Aront es ez a vonzalom abszolut ketoldalu! Ennek kulon orulok es nem csak azert mert allandoan fejemhez `vagja`, hogy hiper okos a kolkunk, hanem mert latom rajta, hogy tenyleg erdekli ot Aron! Mar konkretan azt is felajanlotta, hogy o olyan szivesen vigyaz Aronra, szal nyugodtan menjunk el olykor olykor Apjukkal egy randira!!

Azt hiszem after all ezzel az ovival nagy mazlink van! Minden tanar stabil, Aront mindneki ismeri, es Aron is ismer mindenkit. Es ez nagyon fontos a gyereknek, a megszokott dolgokat preferalja.

 

Szerző: Nikili  2014.10.17. 17:47 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr716803017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szsuzsanna 2014.10.20. 08:07:57

Kedves Nikili!
Szerencsémre, véletlenül,"idekeveredtem" a blogodra, amit, nagy élvezettel olvasgatok, köszi!
Most sajnos "itt kell hagyjalak", de, okvetlenül "vissza fogok jönni", mert nagyon kedvelem a stílusodat...

Nikili 2014.10.20. 12:33:16

Kedves SzZsuzsanna!

Koszonom, hogy irtal, es nagyon orulok, hogy 'olvasol'.
Ha erdekel a blog, 2012 tol irodik. Szal 'kicsit' vissza kell lapozni, hogy az elejere 'erjen az ember' :)

Jo olvasgatast, szep napot! :)
Nikili

szsuzsanna 2014.10.22. 09:20:54

-Nnna, elolvastam az "összeset", -mármint írásodat, és nagyon élveztem, köszi.
-Sajnos, brühü-brühü, én már korban(is) eléggé banya vagyok, -de, -"agyilag, humorilag"-, eléggé "úgymaradtam"..., -szerencsémre a férjem is "tettestárs", -ebben is
-most el kell rohannom, de folytatom!

szsuzsanna 2014.10.22. 11:54:41

-folytatás: -én egy "öntörvényű, konzervatív" net-es banya vagyok, -(no "fészbuk" stb.), -aki, viszont, élvezi, hogy könnyen, gyorsan "utánanézhet" bárminek, és össze-vissza kóborolva, olvasgathat...
-ahogy írtam, véletlenül találtam rád, (és ott ragadtam), -bevallom, eddig nem olvastam bele, egyetlen "amerikásos határátkelősösbe se", -mer' minek...
-sajnos nem voltunk, -és valószínűleg nem is leszünk ott soha, "szétnézni" se...
-ezért, úgy gondoltam, hogy a "fílinget", stb-t, úgysem tudnám elképzelni se...
-amúgy, "nagy utazásos-felfedezgetős" mániákusok vagyunk
-(akik, sajnos, fiatalon, még igen szűken behatároltan csavaroghattak)

Nikili 2014.10.22. 12:46:34

Kedves Zsuzsa!
Meg egyszer nagyon koszonom, hogy olvastad, hogy irtal es a kedves szavakat!!

Nagyon orulok, hogy tetszett, es remelem, hogy koveted majd az esemenyeket eztan is!!

Kovetkezo bejegyzes erkezik hamarosan!!

szsuzsanna 2014.10.23. 12:18:47

Olvasni foglak, mert:
-úgy érzem, őszintén és jól írsz, vagyis nekem "átjön", hogy mikor, miről hogy érzel, és + ahol kell, a humoros "hozzállásod", nagyon jó!, -szerintem...

-amúgy, -ne örülj, mer' "visszaolvasva", -jó néhány írásodhoz "hozzászóltam" volna, -a saját "izéimet"...
-"gürcös" jövő vár rád, -itt lesz egy "szófosó banya", ---(majd igyekszem visszafogni magam)

-"végigolvasva", -utólagosan, -néhány gondolat:

-nagyon tudom értékelni, hogy ott, -"egy teljesen más világban", -nyilván sok-sok "gürc" mellett-, sikerült egy jó életet felépíteni, -ahogy te is írtad, ennek, szerintem is, a legfontosabb feltétele a TÁRS!...-(bárhol)...

-a másik: -szerintem is nagyon szerencsések vagytok, a baráti társasággal, én úgy gondolom, ez nagyon sokat segíthet, -minden szempontból...

-sajnos, itthon, ez az "együtt ebben- abban", szinte már ismeretlen lesz lassan..., -azért még vidéken,talán, itt-ott működik...

-pl.: -"este pizza nálunk"-, írásodnál "belegondoltam", hogy -"itten mostan"- ebből, semmi sem lehetne, sajnos...

-bocs., -ígérem, nem foglak "nyavajgásra használni"

-úgy olvastam a férjed is ír, beleolvasnék, -ha, te is úgy gondolod?, -írd meg az "elérhetőséget"

bocs., -túl hosszú és zűr-zavaros voltam...
-ŐSZINTE választ várok:
-1:---pl.:-kösz, hogy olvasol, -de a "rossebb" -(győri tájszólás, kb. a "franc" megfelelője)-, -se kíváncsi a süket filozofálgatásaidra...
-2.:---"egye fene", írjál, kibírom ...
-3.:---"basszus,-"törököt fogtam"...
-4.:---szinte minden "blogosnak", előbb-utóbb, lesz egy "keresztje"... (gondolom én, aki leginkább csak "olvas")

-Na, bocs., -és ígérem, lehetőleg csak olvaslak....

Nikili 2014.10.28. 11:16:16

Kedves Zsuzsa!
nagyon koszonom a hosszu kommentet. Latom, tenyleg olvastal minden vesszot, nagyon orulok!
oszinte valaszom, hogy MINDEN kommentnek nagyon orulok, dicseretnek, kritikanak valamint kulonbozo velenyek megvitatasanak egyarant!

Ugyhogy kedves Zsuzsa, nyugodtan legy a "Gurcom" ;)
Udv es szep napot
süti beállítások módosítása