Azaz itt van az ősz, és esetleg gondoltam, hogy írok néhány sort a nyarunkról..vagy mi.

Előljáróban muszáj megemlítenem, hogy attól a naptól kezdve, hogy nem ömlesztettetek el kedves kommtenekkel, levelekkel, mindinkább egyre demotiváltabb lettem blogírás tekintetében..:S De most hogy 2 hónap alatt kiduzzogtam magam, csakazért is írok néhány sort :)

Áron ovi: Gyerek asszem élvezte a nyarat az oviban. Ovinak van két medansziéje, a big pool és a toddler úsztató :) Egész nyáron úszásoktatás folyt heti két alkalommal a big poolban, valamint minden napos pancsi volt délelőtt és délután a kicsiknek (Áron még idetartozik) a kis medencében. Egészséges szülők lévén halálra izgultuk magunkat az első úszásórán, azaz napvégén, hogy vajon hogy ment ÁRonnak, élvezte e, csinálta e a feladatokat..stb. Mikoris teljesen megnyugtató választ kaptunk Mr Troy tól (ovóbácsi), hogy "Aron is doing really fine. He is focused and doing a great job!!" ! Ezen mondatok alapján teljes megnyugvással kezdtük a családban mesélni/híresztelni, hogy Áron tud már úszni, imádja, és ő a legjobb a csapatban! Eltelt kb 3 hét, és azzal fogadott Mr Troy, hogy "Aaron just keeps crying when it comes to learn swimming..he simply hates the big pool.." Ekkor Apával úgy döntöttünk, hogy a részletekről nem kell beszámolni minden egyes családtagnak..nemigaz? :D

Lényeg a lényeg, hogy gyerek mai napig (már 1 hete bezárt a pool) megkérdezi "Anya, most már hétvége van?" Nem kicsikém, még csak kedd van, még aludni kell néhányat, akkor lesz hétvége. "Jó. Akkor megyünk oviba? és menni kell a big poolba anya????"... :D :D

Akkor is vizilabdás doki lesz a fiam NAAAA!!! :D :D

 

Anya/Manci meló: Nálam minden ok! Az, hogy egy szuperman a főnököm, már nem is írom, mert asszem már említettem.. Apával mi mindig odzkodunk a baráttal való bizniszbe kerüléstől, de Bélával ez teljesen más! Előszőr is mondjuk ez ugye nem az ő biznisze, ő is egy alkalmazott a cégnél, igaz, hogy épp egy igazgató, de akkor is alkalmazott, másodszor meg egyszerűen nem az az igazi főnöktípus, azaz kolerikus (jáááj nem bírtam má ki, meg kellett ezt is említenem..ha érdekel bárkit is szíves örömest beszámolok arról, hogy mit is jelent kolerikusnak vagy szangvinikusnak, netán melankólikusnak,  akár flegmatikusnak lenni? :D ) fajta, így vele simán lehet barátságot nem féltvén együttdolgozni!!!!!! Immáron 3 hónapja dolgozom nála, és minden ok, sosem érzem úgy, hogy ő a főnököm, hogy a körmömre néz! Megbízik bennem, és ez irtó jól tud esni az embernek..MEg ami a lényeg, hogy PONTOSAN ÚGYANÚGY viselkedik benn a melóhelyen a legnagyobb stresszhelyzetben, mint vasárnap a grillezésen náluk...Na ez az, ami nem menne egy kolerikusnak :))) Úgy hogy mi a konzekvencia?? :)) Pofonegyszerű: Sose kerülj biznisz kapcsolatba egy kolerikus jóbaráttal!! :) Nem éri meg, mert egy irtó jóbarátot fogsz elveszíteni.. !

Na ennyi az okoskodás része. Most jöjjön Apa:

Apa egyre jobban kedveli a melóhelyet. Pontosítok, a szakmai részét! Mert egyre több igen érdekes dolgot bíznak rá, illetve ő saját magára. Ez azért jó, mert íly módon érdekli is az, amit csinál, amit már háááát nem is tom talán 6 éve nem mondhatott el magáról Magyarországon??!! Fizuemelés óta nincs semmi változás, csupán, csak hogy szombaton néhány órát be kell mennie, meg hát vasárnap is illik azért egy olyan reggel 10 től du 6 ig informatizáln, igaz azt már lehet otthonról is :D :D

most nyilván csak gyenge poénjaimat szórtam szét Nem, nincs semmi változás negatív irányban amiatt, hogy figzu emelést kapott! Ugyanannyit dolgozik, mint eddig, csak mondom szakmailag egyre több számára érdekes dolgot végezhet el..

Nyár: Hát bakker DECI hamar eltelt..Ti nem így látjátok?????? Ráadásul meg kell, hogy mondjam (itt lehetek őszinte, nemúgy mint a fb on :D ), kurva szar volt az idei nyár... Egyáltalán nem voltam megelégedve a hőséggel, valamint minden másnap esett...mit esett ZUHOGOTT az eső kb 3 napig.. A bazsalikomomm, amit kihelyeztem a napra a kertbe imádta persze, és a paradicsom ültetvényünk is kedvelte egy ideig a minden másnap 3 napig tartó esőt, de mi..??!!

De komolyan tavaly nyáron egggész július úgy telt el, hogy szó szerint nem KAPTUNK LEVEGŐT, amikor kinyitottuk a bejárati ajtónkat, és kimentünk a lakásból..Idén meg??!!! semmi.. :S csak szimpla 40 fok, de semmi fulladás---Kikérem magamnak..És mivel idén nyáron dolgoztam, így nyilván valóan nem tudtam hétköznap reggel kimenni a pool unkhoz, csak du miután melóból hazaértem, és Dodóval megjöttün oviból, és nemegyszer FÁZTAM az árnyékban vizesen...

Tudom tudom, az én k***va anyámat, hogy az a legnagyobb bajom, hogy fáztam nyáron 5 után a poolunknál az árnyékban..De komolyan idegesítő volt..olyannyira, hogy megint elmondtam ezerszer Apának, hogy bizonyosan Hawaii ra akarok majd költözni néhány évre! :D

 

Érzéseink: Asszem belaktuk USA ezen kis városának ezen kis részét, ahol jelen pillanatban élünk! Nem tudom, hogy mondjam, valahogy természetessé vált az életünk itt..Épp Apa mondta a múltkor, hogy olyan érdekes, mert számára már nem is tűnik fel mindig hogy nem otthon vagyunk.. Azaz valahogy így mondta "Manci, nem érdekes? hogy elmegyünk valahova, és fel sem merül, hogy egy kontinenssel odébb vagyunk, csak, ha úgy igazán belegondol az ember..". Érdekes, mert valahogy én is így érzek.. Mondjuk ehhez biztosan nagyban hozzájárul, hogy Apa már több mint egy éve IT sként dolgozik, hogy a gyerek lassan egy éve oviba jár, és hogy én már több mint 3 hónapja dolgozom..

Jelen pillanatban, ha valaki megkérdez, hogy mik a terveink, következőt tudjuk mondani: Mindenképpen kivárjuk az állampolgárságit! Ha az megvan újragondoljuk, de most azt tervezzük, hogy gyereket itt járatjuk általános suliba, majd otthon Magyarországon gimibe, majd megint itt egyetemre! hogy ebbő mi lesz?! OMG...nemhogy Isten, de még a facom se tudja.. :D

Egyébként amiért ezt tervezzük, az a következő egyszerű elképzelés: azért jöttünk ki egyáltalán, hogy gyerek teljesen bilangual legyen, tehát anyanyelvi szinten beszéljen angolul. Ehhez mi kell? Mindenképpen iskolai évek! Ehhez biztos hozzájárul, hogy egyikünk sem tud azonosulni a Magyar oktatási rendszerrel, így egyértelműnek tűnik a terv, hogy gyerek itt járja ki az általánost! hogy miért menjünk haza gimire?! Csodás lenne, ha megtehetnénk, mert azt gondoljuk Apával együtt, hogy Áron egy Amcsi állampolgársággal, tökéletes anyanyelvi USA angollal egyszerűen KIRÁLYISTENCSÁSZÁR lenne otthon bármely gimiben/szakközépben, ahova felveszik :D Ahogy Apa fogalmazott - és itt most kérem, hogy a gyengébb idegzetűek kapcsolják ki a laptopjukat, vagy igyanak 10 dirty martinit - "óriásit dobna a gyerek önbizalmám, otthon sorban állnának a csajok, hogy lesz***hassák..." :D :D

Na most majdnem kimondtam :D  de ha belegondolok, hogy nálunk az osztályban ki volt az ISTEN CSÁSZÁR, hát nyilván, aki 10-4-x évig Németországban élt...meg, aki perfekt német volt, és a kétbalkezes re azt mondta, hogy "pechmadár"..(németül a szerencsétlen kétbalkezes 'pechvogel' ).Na de ezt csak azért említettem meg, mert azt akartam érzékeltetni, hogy HIHETETLEN ÖNBIZALMAT tud adni egy ilyen "kis dolog" egy kölyök kamasznak, ami aztán adott esetben az életét meghatározhatja... Ez sem nekem, sem Apjuknak nem adatott meg hajdanán, hát úgy vagyunk vele, hogy akkor a gyerekünknek legalább...

NA most megyek mert Apa különben nélkülem folytatja a "MadMan"-t .. :D :D

 

UI,: léciiii írjatoooook .legább egy "szevasz vazze" t...

Szerző: Nikili  2013.09.07. 05:25 10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr455403545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sz. Tib 2013.09.07. 22:22:06

szevasz vazze :)

Örömteli, hogy folytatod a blogolást, már azt lehetett hinni, hogy hirtelen abbahagyod... , de Árpibá is nemrég frissítette az övét, így nem kell vörös riadót fújni :).

Én csak csendes szemlélődő voltam eddig, de örömmel kommentelek egyet, hogy a következő blog bejegyzés létre jöhessen és ne kelljen rá olyan sokat várni :). Mert valljuk be azért soraiddal mindenki szívébe becsempészel egy kis Amerikát :) Ezért is köszönöm a blogolást!

Nikili 2013.09.08. 01:15:51

Köszi Tibiii! :)

Most annyira kedvet hoztál, hogy szerintem még ma körmölök egy oldalt :D

És NAGYON KÖSZI, hogy olvasol minket! :) Tök jó érzés, de télleg..

cupp Niki

sznandor 2013.09.08. 11:45:49

Üdv Niki!
Nándi vagyok békéscsabáról,régóta olvasom a blogodat és a párodét is nagyon király amiket leírtok és gratulálok a szerencsétekhez.
Jómagam már 12.-ik alkalommal fogok jelentkezni a vízumlottóra (ha meg nem szüntetik),sajnos eddig nem sikerült nyerni de NEM ADOM FEL.
Én Miamiban szeretnék letelepedni,tavaly voltam is kinn csodálatos hely.
Na de nem is untatlak tovább a történetemmel.

A végére ha elfogadtok egy jó tanácsot így ismeretlenül(mivel azt könnyű adni):hacsak valami óriási kényszerítő külső körülmény nem jön közbe,ne gyertek vissza Mo-ra csak látogatóba.

Nikili 2013.09.09. 02:58:54

Szia Nándi!

Köszi Neked is a hozzászólást! ÉS köszi a bókokat, ami a blogjainkat illeti :)

Kitartó vagy, az biztos! ÉS nagyon remélem, hogy el is nyered méltó jutalmadat!!

USA nak is megvannak ám az árnyoldalai, amit persze mindenki mérlegelhet, hogy személy szerint neki mennyire veszi be a gyomra vagy nem..
De amint írtam is, hogy nálunk sincs semmi eldöntve...ezek egyelőre csak tervek..

ÜDv neked, és nagyon kívánom, hogy húzzanak ki!!!!

tumak 2013.09.10. 08:02:24

Szia Niki!

Örülök hogy írtál újra már kezdtem "megijedni" hogy nem olvashatok többet rólatok! Várom a következő bejegyzést és sok sikert kivánok a továbbiakban.
A blogotokon felbuzdulva idén én is megpróbálom a lottót remélem kihúznak és irány USA.

Üdv Jani

Balazs1981 (törölt) 2013.09.10. 20:14:02

na végre már :D

Nikili 2013.09.10. 20:49:53

Mindenkinek kösz vazze :D

Tanist 2014.10.19. 22:27:27

Hali

valószínű ezt már nem fogjátok olvasni, de azért leírom.

Nemrég kezdtem átrágni magam bloggon (mostanság tervezem kimenetelt, épp egyetemekre csinálom a pályázatokat phd-re meg nyelvvizsga, de irigylem a kétnyelvűeket:S)

Arra, hogy ő lesz a király a kinti évek és az angol miatt annyit mondanék, nem biztos. Nekem is volt amcsiban tanult osztálytársam (mmint gimi előtt kint éltek) háááááát nem akarok rosszat mondani szal semmit de 1 haverja nem volt nemhogy barátja tehát ez nem garancia, nyílván nem csak ez a szempontotok de ezt kihúzhatjátok szerintem a pozitívak közül.

Nikili 2014.10.20. 12:52:32

Kedves Tanist!

Koszonom a kommentet, es persze, hogy olvasom :)
Sot mitobb, mar csomagolunk is...;)

Bevallom megsem, meg maradunk...:)

Azert, ha elfogadsz egy jo tanacsit egy 'venasszontol', ha ugy alakul, akkor egy ketnyelvuseget nem eri meg kihagyni ;)

Rossz 'review' t meg nem olvastam rola ;b

Szep napot! :)
süti beállítások módosítása