Október végén megérkezett ismét Nagyi és Papó! Kicsivel több, mint egy hónapot maradnak megint, és már mindannyian vártuk az ittlétüket!

A mostani ittlétük az eddigiek közül a legjobb! Igaz, nyugtával dícsérd az 5 hetet, de eddig mindenképpen azt mondom, hogy teljesen jók vagyunk együtt.

Nade ne rohanjak így előre. Szal aznap mikor jöttek, azaz konkrétan mikor hazaértek hozzánk Apával, kiváncsi voltam, hogy Áron majd hogyan fogja fogadni őket! Eddig minden alkalommal szüksége volt a gyereknek egy kb olyan 5 perces időintervallumra, amíg megszokta Nagyiék ittlétét! Nyakbaugrás, ujjongás ??...felejtsd el! Anya seggébe bújás, onnan kikukkantás, és lassan néhány perc elteltével talán egy kézmegfogás...Na ez volt eddig. Hát most én csodálkoztam szerintem a legjobban, hogy az Áron micsoda odarohanással, nyakbaugrással, öleléssel, és puszikkal fogadta Nagyiékat...El voltam képedve, meg minden! Hihetetlen, hogy ebben a korban még szaros 3 hónap is mennyit számít??!! Egyre jobban "nagyfiúsabb" ak a kor előrehaladtával...Áronnál nagyon észre lehet venni ezeket a különbségeket..

Amiktől pl konkrétan rettegtem : nr 1: alvás...Mi lesz, ha a gyerek nem lesz hajlandó egyedül "elaltatni" magát, ahogyan már jó néhány hónapja csinálja? nr 2. Mi lesz, ha a gyerek nem akar oviba menni? Ha minden reggel Apának nagy küzdelme lesz oviba indításkor??

Kérem szépen, egyikkel sincs egy szál probléma sem! Gyerek pontosan ugyanúgy, ahogyan eddig, mesélés után azonnal megy a kiságyába. Kéri a szokásos dolgait (zene bekapcsolás, betakargatás, puszikák, kis sustorgások anyától), majd szépen Anya kijön a szobából, és Áronka elaltatja magát..

Reggel sincs semmilyen probléma eddig, tudja a gyerek, hogy oviba kell menni, ennyi kész pont! Nem nyavargál, nem ellenkezik!

 

Ami meg minket illet! 

Eljárunk kettesben Apával sétálni esténként BIBIBIBIIIIII. Csakúgy beültünk egy pofa sör/borra Ariékkal a minap... Voltunk már moziban Béláékkal.... és elugrunk 5 napra Punta Cana ra all incl hotelresortba....

 

IGEEEEEN JÓL OLVASTÁTOK :D :D Kb már hónapok óta nézzük az utakat, és félig már kezdtem is feladni...mert míg én hajlamos vagyok bizonyos dolgoknál a minőség kis mértékű rovására az árat jobban figyelembe véve dönteni, addig Apa csakis a legjobb árértékarányt nézi!És mint ilyen, szigorúan olvassa a review at mindenről! És sokkal előbb azt mondta, hogy le van szarva, ha 2-3-4 szá dolcsival több, de az legyen olyan Manci! Én meg köztudottan RÜHELLEK review kat olvasni, és amugy is pont szarom rá, hogy milyen szállodában vagyunk (ok! csotányokkal nem akarok szemezni, de ezenkívűl ha tisztaság van, nem izgat , hogy nem épp a legjobb design ú a szoba, ahol vagyunk..), a különbözetet inkább kirándulásokra költöm..szal így nehéz volt olyat találni, ami mindkettőnk kedvére tett...

Szinte magam sem tudom hogyan, de  nekem sikerült végül mégis :) Mert hogy én találtam egy utat, amit csakúgy...továbbküldtem apának, hogy nézze meg ha van ideje..Megnézte, majd ennyit írt vissza "Manci, ügyi vagy, ez jónak tűnik! Make it happen"

Azonnal szóltam Béla bácsinak, hogy akkor nov ekkor meg akkor nehogy beosszon, me a seggünket fogjuk épp áztatni a vízben coctail-al a kezünkben...Apa is azonnal írt főnökének, hogy hát izé bigyó meg minden.. Azonnal rávágta a főnagyatyauristen góré, hogy OK of course! Enjoy! :D

és má meg is vettük az utat..ennyi :)

Mutter reakciója óriási volt, figyelj: 

"Jézusom???!!!! DOMINIKÁRA MENTEK??? hát nem Mexikóba??? Dominika marha messze van! Arról volt szó, hogy csak ide mentek Mexikóba?!"

"Miért Anyu, most nem mindegy, hogy DR ból vagy Mexikóból nem tudunk hazajönni azonnal, ha épp valami "gáz" van szerintetek?"

"Nem kislányom! Mert Mexikó itt van a szomszédban! Arra már felkészültem lelkileg,de erre a rohadt DR ra nem számítottam.."

Imádom :)

 

Szerző: Nikili  2013.11.04. 04:14 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr975613639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása