Intéznivalónk akadt DC ben.

Gyorsan hívtam is Arit, hogy sürgősen írja be a naptárába : Hétfőn DC Mancival :D Kezdetnek ügyintézés, utána flangálással egybekötött ebéd a városban, majd pénzköltés az IKEA ban.

Szerintem bátran és szerényen kijelenthetem, hogy mindketten úgy vártuk már a hétfőt, mint Jehova Tanúi a Messiást....nem hiába ;-)

Mindenféle okból pompás ötlet volt részemről elhívni Arit. Azonkívűl, hogy levegővétel nélkül kipofáztunk mindent a világon, még szuper Mixfárerként is teljesített (Mutterom következetesen így hívja a Mitfahrer t úgy 30 éve..). Ha Ari nem navigál, akkor félek úgy jártam volna, mint szegény Anyu néhány évvel ezelőtt, amikor elindult Balcsiról úgy dél tájt, és este 9 kor hívott, hogy NNA MEGÉRKEZTEM VÉGRE! Csori Mutter Kecskemétnél járt már, mikor feltűnt neki, hogy túlhajtott...

Node mi zökkenőmentesen odaértünk, és uszkve 5 és fél perc alatt le is tudtuk az egész ügyintézősdit! Hozzáteszem az is belefért, hogy a portás bácsi TESÓKnak nézett minket :D

Utána mienk volt a napsütéses délután, úgyhogy nyakunkba vettünk vagy 3 utcát, és maratoni sétára indultunk..Organikus tofu egy isteni ázsiai büfében, majd vissza az autóhoz és irány a IKEA.

IKEA ról és rólunk annyit kell tudni, hogy sosem akarunk semmit venni, és végül sosem veszünk semmit...ami felesleges lenne :D persze erről néha eltérnek a vélemények attól függően, kit kérdeztek...Árpit vagy engem :D

Egyébként rengeteg témát érintettünk azalatt a potom 10 óra alatt, többek között szó esett az én blogolásomról is. Ari mondhatni megesketett, hogy márpedig teszek fel képet a saját fejemről a blogomba, mert mégis hogy gondolom, hogy nem, és egyáltalán mi az, hogy még nem tettem??! Nem érvelte túl magát, kb ennyi volt a magyarázat a miértemre:  CSAK, mert kell :)

Ám legyen... :)

Szerző: Nikili  2014.01.19. 21:21 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr815771114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balazs1981 (törölt) 2014.01.21. 07:47:31

Helyes, helyes!
Nagyon várjuk:)
Ari meg jófej, hájfájv:D
süti beállítások módosítása