Nna hello! :) Újra itt!

 

Semmi eget rengető (ezt nem egybe kell írni??) nem történt, csak egyszerűen rohan ez a pofátlan nyár, és persze kettőt pislogok azt már megint jégeralsózni kell...tököm...hiába mondom Apjuknak, hogy kapja már össze magát, választási lehetőséget is adtam neki nr1 Dominika, nr2 Hawaii. Mi olyan nehéz ezen??? :D

Na komolyabbra fordítva a szót. Juliék ugye már lassan egy hónapja otthon vannak, engem rohadtul megvisel ez, nyilván sokkal jobban, mint őket otthon. Nekik most lesz vagy 100 új haver, nekünk meg kb a háromból egy elment..szal marad két család, akivel ugye összejárunk...néha plusz kettő becsatlakozik. De azért megérezni egy ekkora társaságon, ha elhúz akár egy tag is. 

Nem picsogni akarok, de tom azt csinálom. Bocccs

Ami jó hír, Áront két szülinapi buliba is meghívták már oviban, ebből az egyik a legjobb haverja Olliver bulija volt! Ennek nagyon örülök, hogy lett egy ilyen jó haverja, akivel kb minden baromságban benne vannak, de leszarom! Fő hogy jól érzi magát a gyerekem! Amugy szegény, amilyen mázlista ebben biztos engem örökölt, hogy nagyon megszeretek valakit, aztán ha az a valaki valami olyat csinál, annyira de annyira rosszul tud esni, totál szomorú leszek stb tőle..nem üvöltöm még a mammamiat se az autóban (megjegyzem, az nálam már depresszió első jele... :D ).

És bingó...Olliver szülinapi bulijára odaértünk, Áron meg Olli mint örültek rohangáltak, Olli üvöltötte Áron nevét, meg hogy yeeeeesss Aron is here! bla bla. végig egymás seggiben voltak, mígnem megtörtént AZ ajándék megtekintés! Nos onnantól kezdve hozzáteszem teljesen jogosan Olli gyakorlatilag AZONNALi hatállyal haza kívánta fuvaroztatni magát, mivel Anyja mondta neki, hogy majd otthon lehet kinyitni a két konténernyi játékot, amit kapott. Na most innentől kezdve, hogy ezt Olli megtudta, nyilván valóan a "játék tovább Áronnal, vagy konténernyi ajcsi nyitás otthon" mérlegelésen Áron jött ki vesztesen...És mivel Anyja azt is mondta neki, hogy "no Olli, you simply can not be the first one leaving from your party, go and play with Aron a little more" , kényszerből úgy tett még, aki játszik...De inkább egyedül, mintsem bárkivel, beleértve Áront is. Áron ezen persze totál kiakadt, hogy őt most Olli elküldte, és nem is akar vele játszani, és akkor Ő is haza akar menni, mert Olli nem a barátja...És komolyan mondom, majdnem tears ben volt a gyerekem..hát a szivem szakadt de kb 233 darabra...Édes kicsi babám, így a lelkére vette...

Hát most szóljatok hozzá! Annyira magamat láttam benne, ahogy ott állt lesütött fejjel, és szomorú tekintettel nézte Ollit, aki épp fűzi anyját apját, hogy menjenek már végre haza...

Ha belegondolok, hogy majd csajoktól is akár kaphat kosarat, hát én is nem tudom...KIKAPAROM  a szemit annak a némbernek, aki....:D :D :D Jó fej anyós leszek, má látom előre :D

Azért happy folytatás van Ollival kapcsolatban, oviban egész héten nagy haverok voltak, Olli még azt is mondta nekem, hogy Aron is my best friend, you know. :)

Meg amugy előtte héten leszerveztem egy vasárnapi talit Ollival meg mutterjával, így négyesben. Áron annyira boldog volt, meg Ollin is láttam, hogy önkívületben van :) Kár, hogy Muttival nemsoksemmi témám van. Nem akarok senkire, semmi rosszat mondani a hátamögött, úgyhogy akár a szemébe is megmondom magyarul :D :D :D háhá hu de szar poénok..nem vagyok valami jó passzban..na bocs

Szóval Mutti amolyan két mozdulat között meg lehet b@..(táncoltat)..ni fajtából való, és hát olyan igazi izgi amcsi dolgokról beszéltünk, mint pl időjárás, medence vízének hőfoka, aztán rákérdezett pár dologra Europában hogyan s mint van. Az jó volt, mert legalább 10 percnyi duma meg volt oldva. De legyünk őszinték, nem kell mindenkivel puszipajtinak lenni, de ha a gyereked legjobb haverjának anyukája ilyen, LENYELED VAZZE! Úgyhogy persze, majd megint fogom hívni, hogy menjünk el játszózni, vagy ugrálóházba, vagy ilyesmi... aztán készülök valami témával majd :)

A gyereknek meg egyre jobban nyílik ki a csipája. Olyan dumái vannak, hogy néha megijedek...Legújabb "Anya, én akkor is azt akarom, amit én akarok" JAAA okok, értem..

Asszem gyerek céltudatosságától nem kell tartani.... hogy nincs mármint....

 

Meló alakulása:

Még mindig ugyanolyan, mint 6 hete vót. Bemegyek reggel, délután hazajövök, azt jóvan. Rose továbbra is bennt lakásos melót produkál, de engem már kevésbbé érdekel. Néha mond ilyet, amikor nem megyek lunch szünetre hogy "oh Niki dont turn into me". Hát jobbnak láttam ilyenkor nem teljes helyzetfeltárást elvégezni, és kb inkább kedvesen mosolyogni...VICCELSZ BABÁM??? HOGY ÉN MEG A MUNKAMÁNIA????????? ilyenre ne is gondolj, persze hogy nem megyek lunch szünetre, de a tervem az, hogy cserébe max 4kor húzok haza.. :D

Meg, azt se kéne szerintem mondanom neki, hogy Muci, én otthon a csalláddal érzem magam a legjobban a világon, nálam munka=szükséges LEGROSSZABB :D

Na nem ragozom, szal ilyenkor amint említettem, csak mosolygok..

Amúgy tanulgatom a payrollt, már ha ez érdekel bárkit is..Itt 2 hetente van fizu, szal elég sűrűn tudom gyakorolni :)

Asszem ennyi elég is a munkáról :))

 

Egyébként ezen a héten valahogy tényleg nem volt túl jó hetem, ilyen olyan oknál fogva (családon kívűli, dont fos). Egyik a már említett Juliék hiánya, de más is összejött. Úgyhogy ilyenkor az a jó bennem, hogy el tudok másodpercek alatt jutni a 'nincs valami jó kedvem' től a ' TÖKÖM KÖLTÖZZÜNK haza' ig...

Még jó, hogy a férjemnek brilliáns a humorérzéke, máskülönben már lehet elcsattant volna pár körmös :D

 

Ja igen, többen kérdezték, hogy hol tudnak elérni. 

valaszolok00@gmail.com

emailre bárki írjon nyugodtan, aki bármilyen kérdése van! Amikor tudok, válaszolok!!

 

cuppantás N

 

 

 

Szerző: Nikili  2014.08.01. 19:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr336566411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása