Ez lesz az egyetlen bejegyzés, ami nem kötelező olvasmány, illetőleg, amelyet egyfolytában frissíteni fogok!

02/12/2014

Juliéknál óriási farakás, tudvalevő, hogy fával fűtenek. Minap átugrottunk kis trécselésre. Kimentünk gyerekekkel az udvarra játszani. Áron megáll a farakás előtt, és megszólal:

"Anya, hát itt meg mi a f **sznak van ennyi fa??"

***************

Gyerekből esténként el kezdett ömleni a szó, mesél mesél mesél az oviról..tegnap épp ezt:

"Anya, tudod Mr Tloy (Troy) azt mondta nekünk, hogy 'guys clean up the toys, please', ész én azonnal szegítettem."

"Jaj szivem, nagyon ügyes vagy!! büszke vagyok rád!"

"Ok Anya De Te tudod, mi az a toys??"

"nem szívem, elmondod nekem?"

"igen. a toys azt jelenti magyalul , hogy játékok. OK anya?"

"OK"

"Anya moszt mondd utánam: TOYS"

:D :D :D 

**************************

11/08/2013

Ma vigyáztam Béláék kisfiára, aki valami oknál fogva retteg sok dologtól, többek között a porszívótól. Kisfiut nevezzük Z nek. 

Z: Niki, moszt Te pojszívózni fogsz?

én: Nem fogok, de miért kérdezed? Annyira félsz tőle?

Z: Igen, félek tőle.

Áron: Jajjj Z, nem kell félned, ez nem dinószaulusz, ez csak egy porszívó! Te kis kutyafej...

:D :D :D 

                                                    ************************************************

Nagyi rápirít Papóra, hogy miért hagyta elől a kaját, miután már végzett a reggelizéssel?! Erre Áron odasiet az asztalhoz, látja, hogy van még ott egy kenyér illetve sajt Papó tálján, majd megszólal Áron

"Papó, moszt mondd meg! Miélt hagytad ott a kajádat? Szelinted?? Há meg fog lomlani!" 

 

10/07/2013

 Sétálunk a Deep Run Parkban, a kis tó körül. Épp csodáljuk a szép őszi levélpompát, mikor mondja Áron:

"Anya, moszt ősz van"

 -Igen Szivem, most ősz van, aztán sajna jön a tél...-

"Anya, ész szajnos télen az embel kopik."

- Ezt meg hol hallottad Kicsikém?-

"Hát a Tücök ész a hangya mondta a diafilmen.."

*** Kicsit elmerengtem, majd eszembejutott...

"...ha nem dolgozol szorgalmasan a nyáron, télen felkopik az állad..."

Részlet a 'Tücsök és a hangya' diafilmből...

 

10/06/2013

én: Áron, azonnal menj kezetmosni! Nem akarom még egyszer elmondani!

Áron: Ok Anya, mál megyek isz! Hallod hogy folyik a víz, Anya??

én: Hallom, igen, jól van. ügyi vagy.

Azért mondom, csak megnézem már, nem ám hülyére vesz a 3 éves fiunk...HÁT DE!! odamegyek, szerintetek mosta a kezét??????????????? Lofaszt! ott autókázott a nappaliban, benn a klotyóban meg folyt a víz ezerrel...mire én

"Najó, azért ne nézzél már madárnak kisfiam!!"

Áron: Miért ne?

 

09/22/2013

Hétvége: Apa s fia otthon, Anya melóban. Áron követeli, hogy hadd menjen ki az udvarra játszani a szomszéd kislánnyal (3-4 évve lehet idősebb). Apa javasolta nagyfiunak, hogy menjen és kopogjon be, hogy kiengedik e vele játszani Rachav ot. Áron mondta, ok. Mivel Du volt, és szeles idő, így Apja ráadott egy kardigánt a polora. A polot pedig betürte a nacijába, majd Áron kiment a lakásból. Na hévvel elindul a szomszéd lakáshoz, majd visszasiet és megszólal:

"Ez nem néz ki jól!!!" és már tépi le magáról a kareszt, valamint húzkodja ki a polot a naciból. Miután végzett a művelettel, megszólal "Na igy már jó lesz", és elindul szomszéd ajtóhoz. Apa figyeli távolról, hallja, hogy valamit dumál Áron, majd vár a szomszéd ajtó előtt. Apa odakiált neki, hogy mire vár? MIre Áron mondja, hogy megvárja, amig kijön a kislány, csak azt mondta anyukája, hogy majd ha az eső eláll..merthogy közben el kezdett esni... Apa könyörög "De Áronka, hát ne ácsorogj ott esőben, gyere addig bejössz, játszunk valamit, aztán nézzük, hogy mikor áll el az eső, és aztán kimegyünk megint, és akkor biztos már a kislány is kinn lesz."

Áron válasza "Nem apa, én itt válok addig, amig ki nem jön Lachav (=Rachav)" és kérem alássan a mi 3 éves funk addig várt az ajtajuk előtt, amíg be nem teljesedett az álma...

                                 **********************************************************************

 

09/20/2013

Áron Apjával reggelizik. Apa épp megette általam kikészített szendvicset, majd utána elfogyasztotta a frissen reszelt gyömbért mézzel, erre Áron megszólal:

"Apa ügyes vagy! Adj egy hájfájvot!"

:D :D :D

ps.: minden reggel frissen reszelek egy kis gyömbért  a családnak, állítólag 200 évig fogunk élni így...

                               **************************************************************

Tudom tudom, nagyon gáz vagyok...És istibizi, hogy megfogadtam, mikor el kezdtem ezt a blogot, hogy SOHA SEMMILYEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT nem fogok a gyerekemről áradozni benne, és semmi esetre sem engedek a kísértésnek, és töltök ki egy egész bejegyzést csakis Róla...Nos elnézését kérem mindenkinek, de ezt most meg fogom szegni! 

Viszont jó hír, hogy nem sértődöm meg, amennyiben nem olvassátok el :) (nyilván következő bejegyzés egy kvíz lesz :D )

Gyerek annyira durva dumával rendelkezik, hogy nem bíííírom már magamban tartani..muszáj kiadnom...

Nem kell megijedni, nem fogom az elmult 1 év összes megríkató beszólást leírni, de azért igyexem :D


                                                    *****************************************

-Nagyiékat kivittük még multkoriban a reptérre, visszafelé menet, hogy Áronka "veszteségén" enyhítsen Apukája felajánlott neki bizonyos javakat

"Áronka, amiért ilyen ügyes okos nagyfiuként viselkedtél, és nem sírtál, csak szépen elköszöntél Nagyiéktól, ezért amikor bemegyünk az IKEA ba hazafelé menet kaphatsz egy finomságot!"

"Apa mennyit? sokat?"

"Najó Áronka, ezúttal dupla finomságot fogsz kapni, ok?"

gyerek elgondolkodott majd így szólt :

"Apa, sze-sze.sze-sze-szerintem a dupla, az nagyon kevész lesz"


                                                    *****************************************

- anya : "Kisfiam, légyszíves húzzad már fel a gatyádat!"

Áron: "Anya nekem ne magyarázzá..há látod, hogy húzom"


                                                    *****************************************

-Áronnal épp olvassuk a "király kenyere" című diafilmet..Nekem is feltűnt, hogy elég hülye nyelvezete van...nem igazán kötött le engem se...gyerek egyszer csak megszólal

"Anya ez a mese mi a francról szól??, ez egy hülyeség, másikat kérek léci!"


                                                    *****************************************

-Az elmúlt kicsivel több mint három évben kb ez a 4. alkalom, hogy gyerek nem aludt délután. Altatás közben izgett mozgott, kivonult a klozetba dolgot intézni stb...majd megkérdeztem tőle 
"Áronka, kiment az álom a szemedből?"
erre Áron "Ja, kiment a flancba"

nem kellett kétszer megkérdeznem, hogy akkor ma inkább nem alszik?!  


                                                    *****************************************

-eső esik, épp szaladunk a pooltól a kocsihoz.. Apa kezében egyik strand táska, nyakában gyerek, akinek a keze tele chips el, nálam plusz 2 vizipisztoly, 1 kis gumimatrac és egy labda valamint a másik strand táska... mikor gyerek megszólal: 

"Jaaaaaj siess már Apa, elázik a chips em!!!!"

ööö 

                                                    *****************************************

Ranschburg Jenő bácsi azt mondta, hogy ha a gyerek megüt valakit, akkor van egy klassz módszer, ami általáben be szokott válni, mégpedig, hogy el kezdjük szólítgatni a gyerekünket a nevén, és kétségbe esve keressük, s úgy teszünk mintha eltűnt volna..aztán ha már nagyon ágaskodik, hogy de márpedig ő ott van mellettem, akkor nagy megkönnyebbüléssel konstatáljuk, hogy hála égnek megvan, és nagyon megijedtünk, mert egy rossz gyerek volt itt az előbb, aki verekedett...


No Nagyit imént elnáspángolta Nagyfiunk 10 es skálából mondjuk 3 as fokozaton, s gondoltam, naaa most bevetem a módszert.. 

Én: Áronka!??!! Kicsikém??? hol vagy????? Jaj Nagyi te láttad Áront????? nem látom sehol..istenem hova lett??!!! Jaj apa is hogy fog sírni...ha megtudja, hogy eltűnt Áronka..

Nagyi: Én se látom Áronka hol vagy???? jajjj teljesen eltűnt...

Áron: ANYAAAAAAAAAAAAAA ANYAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAANNNNNNNNYYYYYYAAAAAAAAAAAAAAAA IIIIIIIIIIIIIIIT VAGYOOOOOOOOOOOOOK!!!

***
ezt még húztuk néhány percig, majd...

***

Áronka: "Anyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit vagyoooooooooook!!!"
Én: "JAJJJJ Áronkám!! Hát itt vagy???? annyira megijedtünk Nagyiékkal hogy elűntél..Képzeld volt itt egy rossz kisfiu, aki hasonlított Rád, és megrémültünk, hogy Te elvesztél..mert Te nem verekszel, Te okos nagy fiu vagy, ugye??"
 

Áronka: Anyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit vagyoooooooooook!!!
Én: JAJJJJ Áronkám!! Hát itt vagy???? annyira megijedtünk Nagyiékkal hogy eltűntél..Képzeld volt itt egy rossz kisfiu, aki hasonlított Rád, és megrémültünk, hogy Te elvesztél..mert Te nem verekszel, Te okos nagy fiu vagy, ugye??" Na most erre a kérdésemre sosem kaptam választ.., helyette megszólalt a gyerek:

Áron: "ANYA HOL VAGY???????ANYAAAAAAA hoooool vaaaagy?????"

öööööö Asszem nálunk más módszer fog kelleni

                                                      ***********************************************************

Gyerek klozeton végzi a dolgát, majd megszólal:

"Anya, gyerek már! töröld már ki a seggem!!"

                                                 *****************************************************

gyerek autókázás közben dumál:

"Anya, most Te vezetsz, én bolt ittam"

                                                    *********************************************

Valamit rosszalkodott, mire én

"Azonnal abbahagyod, világos? Háromig számolok Áron, amennyiben nem hagyod abba, minden játékod megy át a szomszéd kölkökhöz" (szomszéd kölkök a mumus Áronnak :D valamivel muszáj zsarolni...)

Áron: "NEEE SZÁMOLJ!! ELEGEM VAN EBBŐL, HOGY EGY KETTŐ HÁLOM, ELEGEM VAN!!"

                                              ***************************************************

Én: "Kisfiam!!! Ezt most miért csináltad???"  (mitomén má mit csinált..asszem talán a szőnyegbe döngölt egy szőlőszemet)

Áron : "Miélt? Hát tudood Anya melt a nyúl szőlös és nem bolotválkozik!"

                                                    *********************************************

Okádék bogár a lakásban, Anya freak out, üvöltök épp az asztal tetején, mire a hős fiam:

"Anya, ne félj! ne félj! VAn egy ötletem, nekem van egy nehéz spoltcipőm, és én azzal segbelugom azt a lohadt bogalat!!!"

:D És télleg..hozta a cipőjét, és kinyírta :D

                                                      **********************************************

Apa megkéri gyereket, hogy segítsen a kocsiba bepakolni néhány cuccot, az egyik szatyi kicsit nehéz lett Áronnak, és egy kicsit jobban odatette a csomagtartóba, mint azt vártuk, erre Apja rápirít:

"Betyár, nem azt mondtam, hogy baszd oda, hanem hogy tedd oda!" mire a fia válaszol

"Apa, boci, ca-ca-cak azélt basztam oda, melt lohadt nehéz volt"

*** esküszöm nem tőlünk hallja :D :D :D

                                                               ******************************************

Szerző: Nikili  2013.09.13. 23:10 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amerika.blog.hu/api/trackback/id/tr45414130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tumak 2013.09.16. 09:17:13

Mééééég Kérünk méééég! :-DDDD

sznandor 2013.09.21. 21:18:56

Hi Niki!
Ez nagyon szuper,legalább nagymama korodban lesz mit olvasgatni. :)

Nikili 2013.09.22. 23:24:01

Köszi mindenkinek! :) lesz lesz még több :)
süti beállítások módosítása